|
|
|
|
Nelis00
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak! MacFreak Donateur
|
Aantal berichten: 1090 | Lid sinds: 20-02-2002 | Geplaatst om: 14:42 - 30-08-2010
 Niet helemaal toevallig, er worden morgen op het event ook aankondigingen over een Apple TV draaiend op iOS verwacht, hebben de makers van de mediacenter Plex met nog één dag te gaan voor de lang verwachtte 0.9 release vandaag alvast hun eigen 'One More Thing' op de website gezet.
 |
Citaat: Plex geschikt voor iOS, volledige Plex integratie op je iPhone en iPad zowel bladeren door je bibliotheken als het afspelen zowel via wifi als 3G. |
 |
| Crunchgear heeft inmiddels als eerst al een hands-on met Plex 0.9 beschreven op hun site staan. Zowel de tekst als de video zien er daar veel belovend uit en het is dan ook duidelijk dat ze er bij Crunchgear heel erg enthousiast over zijn. Zoals het er nu naar uitziet ben ik bang dat ik toch ook maar eens een iPad moet gaan bestellen... We wachtten morgen in spanning af.
|
|
|
|
|
joram
Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 7723 | Lid sinds: 19-02-2004 | Geplaatst om: 15:00 - 30-08-2010
Ik hoop dat Plex voor de iPhone/iPad ook snel in de Nederlandse iTunes Store uit komt... op dit moment is hij alleen in Amerika te koop/download. Maar als het echt zo lekker werkt dan heb je dalijk een Remote + Air Video "soortvan" integratie met Plex. Dat zou wel écht geweldig zijn zeg! Ik kon ook niet wachten tot de nieuwe versie van Plex uit zou komen. Ze zijn al zo lang bezig met het knutselen aan de code van Plex dat ik me soms wel eens afvroeg of hij dit jaar nog zou uitkomen. Maar als je dan kijkt wat er allemaal gedaan is en hoe alles nu werkt, fantastisch! Er komt ook een programmaatje uit (zie forums in Plexapp.com) waarmee je skins kan vinden en updaten. Een soort centrale voor alle nieuwe en geüpdate skins als het ware. Ben blij dat de boel weer flink is gaan leven daar! :-) Mvg, Joram
|
- iMac 21.5" - i3 3.2Ghz - 12GB ram - 1TB HD & 128GB SSD+Optibay - Ati 5670 512MB - Apple TV 2, jailbreaked met Seasonpass & ATV Flash / iPhone4 16GB Black
|
|
|
|
Nelis00
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak! MacFreak Donateur
|
Aantal berichten: 1090 | Lid sinds: 20-02-2002 | Geplaatst om: 15:07 - 30-08-2010
Joram, jij was toch degene die een jaar geleden nog vol lof over de AppleTV was? en een Mac mini maar niks vond omdat je je LCD niet netjes schermvullend kreeg? Of heb ik nu een ander voor me? Van de One More Thing blogpost: Elan: Timezones screw everything up. The app actually went on sale by accident in New Zealand and we had to pull it quickly. We’ll post Plex/Nine at midnight EST Tuesday Aug 31 (a day early), assuming all goes well
|
|
|
|
|
joram
Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 7723 | Lid sinds: 19-02-2004 | Geplaatst om: 15:34 - 30-08-2010
Dat is al langer dan een jaar geleden Nelis00 Maar ik had destijds een ouder systeem... sinds 10.5 en een nieuwe Mini heb ik daar eigenlijk nooit meer last van gehad. Ik zit al tijden op Plex zelfs, met alle geneugten van dien, hehe. (m'n media bibliotheek is ook vertwintigvoudigd, dus ik heb nu een kleine raid achter de Mini hangen)
|
- iMac 21.5" - i3 3.2Ghz - 12GB ram - 1TB HD & 128GB SSD+Optibay - Ati 5670 512MB - Apple TV 2, jailbreaked met Seasonpass & ATV Flash / iPhone4 16GB Black
|
|
|
|
Léon Dekkers
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 286 | Lid sinds: 06-02-2009 | Geplaatst om: 17:07 - 30-08-2010
| Ik ben erg benieuwd of er snel een nieuwe plugin uit zal komen waarmee ik net als in de huidige versie van Plex automatisch naar ondertitels kan zoeken
|
God gave us Adam, Eve and an Apple! Why the h@ll did we make Windows???? http://www.leondekkers.nl www.twitter.com/LeonDekkers
|
|
|
|
Moderator
Niet Aanwezig
Moderator
|
Aantal berichten: 1331 | Lid sinds: Niet Beschikbaar | Geplaatst om: 17:49 - 30-08-2010
| Zeer nieuwswaardig en dus even naar dit forum verplaatst. |
met vriendelijke groet, het moderatorteam
|
|
|
|
bigmac
Aanwezig

MacFreak Veteraan
|
Aantal berichten: 108 | Lid sinds: 12-01-2003 | Geplaatst om: 18:10 - 30-08-2010
 |
Citaat: Nelis00 om 14:42, 30-08-2010
 Niet helemaal toevallig, er worden morgen op het event ook aankondigingen over een Apple TV draaiend op iOS verwacht, hebben de makers van de mediacenter Plex met nog één dag te gaan voor de lang verwachtte 0.9 release vandaag alvast hun eigen 'One More Thing' op de website gezet.
 |
Citaat: Plex geschikt voor iOS, volledige Plex integratie op je iPhone en iPad zowel bladeren door je bibliotheken als het afspelen zowel via wifi als 3G. |
 |
| Crunchgear heeft inmiddels als eerst al een hands-on met Plex 0.9 beschreven op hun site staan. Zowel de tekst als de video zien er daar veel belovend uit en het is dan ook duidelijk dat ze er bij Crunchgear heel erg enthousiast over zijn. Zoals het er nu naar uitziet ben ik bang dat ik toch ook maar eens een iPad moet gaan bestellen... We wachtten morgen in spanning af. Kijk eens in iCal 1 september is overmorgen hé
| |
 |
| |
De groeten
|
|
|
|
CMYK
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 1083 | Lid sinds: 07-03-2003 | Geplaatst om: 19:19 - 30-08-2010
| Laatste keer dat ik het gecontroleerd heb had augustus nog 31 dagen... |
|
|
|
|
Blork
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 431 | Lid sinds: 08-03-2004 | Geplaatst om: 11:29 - 31-08-2010
|
|
|
|
|
|
|
|
|