Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Nieuwsflitsen (archief) en reacties
         Wat kunnen we naast nieuwe iPods nog meer verwachten?

Welkom bij Nieuwsflitsen (archief) en reacties 

Forum gemodereerd door: Moderator, Robert, Administrator, karel apple, iTom, JPZ, Ger Nijkamp, Plexyglazz, SteefJoops, Ibor Gork  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

Peter Villevoye
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 9494 | Lid sinds: 17-03-2001 | Geplaatst om: 15:33 - 01-09-2010
Helaas kan ik voor vanavond geen house-calls meer boeken. Heb al een date en zelfs dáár moet ik stiekum naar een videootje gaan kijken. Dus sorry, trek die Kensington sleeve maar weer uit, giet de koffie maar de gootsteen in, draai je haar maar weer in een knotje en neem een goed boek.

Studea — Advies - Training - Begeleiding.  Ook op Twitter.com/studea !

mayo
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 877 | Lid sinds: 07-06-2007 | Geplaatst om: 20:34 - 01-09-2010

I love not men the less, but Nature more. (lord Byron)

Jappr
Niet Aanwezig

Gevorderd Lid
Aantal berichten: 78 | Lid sinds: 02-12-2003 | Geplaatst om: 17:37 - 02-09-2010

Citaat: Peter Villevoye om 10:58, 1-09-2010

Apple kondigt een muziek-evenement aan. Hou dan eens op te speculeren over andere onderwerpen ! Misschien dat er terloops iets wordt gemeld in de "update" (bijv. de definitieve datum van iOS4) maar meer niet. En alles wat níet besproken wordt is daarom ook niet meteen "dood".

Echt visionair was je toch niet.. Het ging 20 minuten over iOS 4.1 en .2, en de omt was iets met beeld, ipv geluid.

Zo gek is het dan niet te hopen dat de omt misschien over mac-hardware gaat. Alhoewel de apple tv wel meer in het rijtje van aankondigingen op een dergelijk evenement dan een laptop.

Toch is het eerder een aanklacht tegen het feit dat iedereen vergeten lijkt te zijn dat het de MacBook Air bestaat, en zeker dat deze behoorlijk verouderd is. Het valt me op. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat ze nog goed verkocht worden, want je koopt twee jaar oude hardware. Dat is een periode die voor veel mensen geldt als tijd voor vervanging van hun oude mac.

Misschien dan toch gewoon op een willekeurige dinsdag binnenkort. Hij is inmiddels al meer dan 450 dagen oud, dat kan toch niet lang meer op zich laten wachten..

Gadget-Junk
iMac 27" i7, 8gb
MacBook Pro 15,4" 2,4ghz, 4gb

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2010 - MacFreak® Interactive Media