Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Nieuwsflitsen (archief) en reacties
         Is een klein tablet wel zo handig?

Welkom bij Nieuwsflitsen (archief) en reacties 

Forum gemodereerd door: Moderator, Robert, Administrator, karel apple, iTom, JPZ, Ger Nijkamp, Plexyglazz, SteefJoops, Ibor Gork  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

Kogel
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 306 | Lid sinds: 29-05-2008 | Geplaatst om: 22:51 - 03-09-2010
Ik vind de iPad briljant voor thuis op vakantie etc. Voor onderweg niet. Daar zou ik 1 maat kleiner wel mooi voor vinden. Ik doen nu heel erg veel zakelijke email ip mijn ip4 maar een kleinde iPad zou wel handiger zijn.

Verschillend gebruik dus

jack brent
Niet Aanwezig

Account inactief
Aantal berichten: 711 | Lid sinds: 24-06-2010 | Geplaatst om: 11:34 - 04-09-2010

Citaat: Ger Nijkamp om 13:06, 3-09-2010
Opvallend hoe Samsung voor zowel z'n telefoons als voor deze tablet Apple's OS nagenoeg exact kopieërt. De gemiddelde leek ziet in 't voorbijgaan nauwelijks een verschil. Als ik Apple zou zijn, zou ik dat een zorgelijke ontwikkeling vinden...

[ Ger ]

Niet alleen dat, maar ook dat de tablet meer mogelijkheden heeft dan de iPad. Ik noem daarbij de USB aansluiting, de 3mp camera en de browser met flash ondersteuning. ZIjn dit niet juist de meest besproken tekortkomingen van de huidige generatie iPad?

Daarnaast gebruikt de Galaxy Android als OS zodat uitwisseling met mobiel en computer op elkaar kunnen worden afgestemd en er vele apps beschikbaar zijn in de Android App Store. Daar waar Apple beperkingen oplegt aan ontwikkelaars en een onduidelijk toelatingsbeleid voor de apps hanteert is de Android App store daar vrij van.

Wanneer de prijs belangrijk lager zal worden gesteld dan de iPad is kwaliteit noch design enig issue meer en zal het apparaat een serieuze bedreiging voor het marktaandeel van de iPad kunnen worden. Er zijn echter ook al verwachtingen dat dit zal gebeuren wanneer de Galaxy Tab duurder dan de iPad zal worden (b.v. hier).

Dus inderdaad. Genoeg redenen voor Apple om zich zorgen te gaan maken. En dat is natuurlijk goed.

steven
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 152 | Lid sinds: 04-10-2001 | Geplaatst om: 13:15 - 04-09-2010
Zelf vind ik de nieuwe ARCHOS 70 internet tablet en de ARCHOS 101 internet tablet erg mooi.
Heeft iemand ervaring met deze?

Steven

macmatters
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 456 | Lid sinds: 04-02-2001 | Geplaatst om: 12:36 - 05-09-2010
ik zie zeker een markt voor een kleinere maat ipv van A4 naar A5 en dan ook maar een accu ipv twee maakt het ook een stuk lichter. Je hebt voor dat kleinere scherm ook meer juice nodig. en 5h is ook nog goed ipv 10.

Appie heeft het tenslotte ook gedaan met de ipods van classic neer mini naar micro naar nano naar shuffle.

DOEN APPIE

(h)appel(y)ours

osxman
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 254 | Lid sinds: 19-06-2003 | Geplaatst om: 23:28 - 05-09-2010
Kleiner prima idee, maar dan met zo'n retina display.

iPod Touch is met 960 x 640 (326 ppi) pixels bijna net zo omvangrijk als alle pixels van de iPad 1024 x 768 (132 ppi). Dus als het een stuk scherper is dan werkt het ook wel fijn een stukje kleiner. Het lezen van letters is dan ook fijner. Dus die middenvariant is een mooie pocket(boek)-size!

Kortom het lijkt mij wel wat.

Style is important. Many people scream the truth but without style it is helpless.
Charles Bukowski

markof
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 949 | Lid sinds: 26-10-2009 | Geplaatst om: 10:38 - 06-09-2010

Citaat: Kogel om 22:51, 3-09-2010
Ik vind de iPad briljant voor thuis op vakantie etc. Voor onderweg niet. Daar zou ik 1 maat kleiner wel mooi voor vinden. Ik doen nu heel erg veel zakelijke email ip mijn ip4 maar een kleinde iPad zou wel handiger zijn.

Voor jou maar niet voor de gemiddelde gebruiker lijkt mij.

Ik heb de iPad sinds de release,alweer 4 maanden geleden,
al in 3 verschillende landen gebruikt en hij heeft mij nooit in
de steek gelaten,en nog steeds niet.
Ik loop er dagelijks mee en doe alle huis-tuin en keuken
handelingen  die ik normaliter op mijn laptop zou doen.
Kortom ik doe precies dat waar hij voor is bedoelt,niet meer niet minder.

Kleiner? hij is klein genoeg en anders heb je nog je iPhone of je andere
mobiel om zaken lekker klein te kunnen bekijken.    

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2010 - MacFreak® Interactive Media