Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Nieuwsflitsen (archief) en reacties
         Vervangende iconen voor iTunes 10

Welkom bij Nieuwsflitsen (archief) en reacties 

Forum gemodereerd door: Moderator, Robert, Administrator, karel apple, iTom, JPZ, Ger Nijkamp, Plexyglazz, SteefJoops, Ibor Gork  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

DJAN
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1097 | Lid sinds: 31-08-2007 | Geplaatst om: 17:47 - 09-09-2010
@flix... en waarom zou dit niet mooi staan bij een vester zoals in Safari ? Kan toch gerust ook vertikaal staan, er zijn nu 3 lijntjes nl. naam website, de http invullijn en google en favoritenlijn...
3 lijnen, 1 bolletje per lijn en zo staan ze vertikaal... plaatsverlies, bijna nihil.

Mac Pro 8 core / iMac 21" / MacBook Pro 15" / iPod nano / iPhone 3GS / iPad2

Flix
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 7072 | Lid sinds: 07-04-2001 | Geplaatst om: 13:09 - 10-09-2010
Misschien omschreef ik het wat onduidelijk... In Safari maakt het denk ik niks uit -verticaal of horizontaal- want er de ruimte is  er toch, omdat de naam van het venster er ook moet staan, en in het Safari geval is het dan de naam van de voorliggende site.

Maar juist in iTunes was die bovenste 'regel' enkel voor de 'bolletjes' in gebruik; en om dat te verhullen had Apple er nog maar eens het onnodige 'iTunes' in gezet. En door de bolletjes verticaal naast de knoppen te zetten, in plaats van liggend erboven, wordt er zo een mm of 4 onnodig ruimtegebruik voorkomen.
Daarom!

Van mij mag alles verticaal.
Ikzelf gebruik de gele en de groene bijna nooit (itt tot -ongeveer- dezelfde functie in Windows), want met Exposé (en Spaces) hebben we een fantastisch venster-managment.

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2010 - MacFreak® Interactive Media