Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Nieuwsflitsen (archief) en reacties
         Poll: wat gebruik jij het meest voor videobellen?

Welkom bij Nieuwsflitsen (archief) en reacties 

Forum gemodereerd door: Moderator, Robert, Administrator, karel apple, iTom, JPZ, Ger Nijkamp, Plexyglazz, SteefJoops, Ibor Gork  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
   [ 1 2 ]    Volgende »

Robert
Niet Aanwezig

Redactielid
Aantal berichten: 20715 | Lid sinds: 11-11-2003 | Geplaatst om: 14:07 - 11-04-2011
We hebben een nieuwe poll op de voorpagina staan, want we zijn nieuwsgierig welk programma jullie vooral gebruiken om te videobellen.

Mocht je iets anders gebruiken dan wat wij noemen, of iets anders kwijt willen, dan kan dat natuurlijk in dit draadje.

Robert is van beroep fotograaf.
Kijk hier voor zijn website in beweging.

kebdarge
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2491 | Lid sinds: 05-02-2001 | Geplaatst om: 14:27 - 11-04-2011
Kan iemand mij en-passent ook uitleggen waarom Facetime en iChat naast elkaar bestaan? Is Apple niet de enigste ontwikkelaar die maar liefst twee videobel-applicaties heeft gemaakt?

"Given a choice between dancing pigs and security, users will pick dancing pigs every time."

MacFrankie
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 5797 | Lid sinds: 09-02-2004 | Geplaatst om: 14:27 - 11-04-2011
Hoofdzakelijk iChat, vroeger (en nu heel soms) Skype. Op mijn werk gebruik ik wel Skype.

Op mijn werk heb ik al Windows, thuis wil ik geen systeembeheerder meer zijn!

tboy
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 159 | Lid sinds: 30-08-2005 | Geplaatst om: 14:31 - 11-04-2011
Dat is eigelijk een zeer kort antwoord... Skype    

Mvg. T-Boy

We live in a Windows World, on a quiet night you can hear them all reboot!

djgns
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 258 | Lid sinds: 15-07-2005 | Geplaatst om: 15:09 - 11-04-2011
Toch voornamelijk facetime. Zeer makkleijk dat mijn ouders gewoon naar mijn iPhone kunnen bellen.

Soms ook nog skype, maar naar mijn mening heeft die toch minder beeldkwaliteit dan facetime...

grtz

Even wat zon nodig?? Vakantie in Tenerife
Informatie over energie, EPC, EPB? ...Energie-coördinator De Clercq
Bouwkundig of landmeetkundig advies? ...Ingenieursadvies De Clercq

Pieterr
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 6345 | Lid sinds: 26-08-2009 | Geplaatst om: 16:13 - 11-04-2011
Skype.

Vanwege:
- werkt ook op Windows (ik heb nog familie/kennissen die dat gebruiken).
- geen gedoe met settings in routers (als je een non-Apple router hebt). Werkt altijd.
- betere beeldkwaliteit dan Facetime.
- verder gebruik ik de Screen Sharing functie van Skype vaak voor support.

(Bewerkt door Pieterr om 16:15, 11-04-2011)

"One experiment is better than a thousand expert opinions. Try it."

robertjan
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 348 | Lid sinds: 22-03-2010 | Geplaatst om: 16:38 - 11-04-2011
Ook Skype gestemd. Chatten doe ik meer met YM, maar videobellen meer met Skype.
Kwaliteit van het beeld is tig keer beter.

Degenen waarmee ik chat hebben geen facetime of iChat helaas..  

kebdarge
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2491 | Lid sinds: 05-02-2001 | Geplaatst om: 19:47 - 11-04-2011
zolang er geen windows of linux versie van iChat danwel Facetime bestaat zal het Skype blijven. Vrijwel iedereen (ook het grote deel Maccers) heeft een skype-account. Een zeer klein deel iChat en één of twee Facetime...

"Given a choice between dancing pigs and security, users will pick dancing pigs every time."

macleentje
Niet Aanwezig

Junior Lid
Aantal berichten: 31 | Lid sinds: 22-06-2010 | Geplaatst om: 20:09 - 11-04-2011
Ik videochat vanuit gmail, zal wel hetzelfde als google talk zijn wsh maar je start het toch op een andere manier op.... Zit er eigenlijk verschil tussen videobellen en videochatten? Of is het maar wat je provider wel of niet blokkeeert?

Ali Kruik
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 162 | Lid sinds: 12-10-2004 | Geplaatst om: 22:08 - 11-04-2011

De betekenis van je kommunikatie is de respons die je krijgt.

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
   [ 1 2 ]    Volgende »

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media