Aantal berichten: 20715 | Lid sinds: 11-11-2003 | Geplaatst om: 09:15 - 04-01-2012
Ik kan het ook niet helpen dat sommige mensen kennelijk eerst gaan brullen als ze iets niet begrijpen en kennelijk pas rustig worden als ze extra uitleg krijgen. De eerste keer rustig en goed lezen, zonder vooringenomen gedachtes lijkt mij zelf trouwens zinniger.
Het bevestigt volgens mij alleen maar dat deze persoon hier niet thuishoort, maar dat wil hij kennelijk niet inzien.
Maar er is hoop, want sinds kort is voor de liefhebbers van dit soort gedrag een apart forum opgericht.
Robert is van beroep fotograaf. Kijk hier voor zijn website in beweging.
Liam Niet Aanwezig
MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 886 | Lid sinds: 06-03-2004 | Geplaatst om: 13:35 - 04-01-2012
Hoi Robert,
Het feit dat jij je inzet om ons regelmatig van allerlei nieuwsfeiten te voorzien wordt zonder twijfel door de gemeenschap die wij vormen zeer gewaardeerd. Een enkele trol doet daar niets van af.
Groet, en met dank, Liam
Jules Aanwezig
Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 4144 | Lid sinds: 21-02-2003 | Geplaatst om: 00:20 - 05-01-2012
Robert!
Je bent een geweldige redacteur! Je staat altijd open voor kritiek of aanvullingen, voelt je nooit persoonlijk aangevallen als iemand een andere mening is toegedaan of iets aan je wil uitleggen. Je pakt dingen ook echt op, je ontwikkelt je door te luisteren naar de zinnige feedback en je hebt een niet aflatende energie om steeds maar weer leuke en interessante berichten te verzamelen en te plaatsen!
Zonder jou zou MacFreak, Macfreak niet zijn! (en ik vind het hier dus heel erg tof!)