Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Nieuwsflitsen (archief) en reacties
         iPad 3 met betere camera's en iPad 2 blijft?

Welkom bij Nieuwsflitsen (archief) en reacties 

Forum gemodereerd door: Moderator, Robert, Administrator, karel apple, iTom, JPZ, Ger Nijkamp, Plexyglazz, SteefJoops, Ibor Gork  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

Robert
Niet Aanwezig

Redactielid
Aantal berichten: 20715 | Lid sinds: 11-11-2003 | Geplaatst om: 12:37 - 07-01-2012
@ jittebergsma: aangezien ik alleen bronnen vermeld die ik vertrouw, voelt jouw ongenuanceerde reactie wel degelijk als een aanval op mijn artikel. En dat lijkt me niet zo heel erg moeilijk om te begrijpen...

Robert is van beroep fotograaf.
Kijk hier voor zijn website in beweging.

jittebergsma
Niet Aanwezig

Account inactief
Aantal berichten: 402 | Lid sinds: 02-10-2011 | Geplaatst om: 12:59 - 07-01-2012
Ik heb het idee dat je mijn reactie verkeerd interpreteert. Ik heb het alvast niet bedoeld als aanval op jouw berichtgeving. Wel als inschatting van de voorspellende waarde van Jeremy Horwitz. Wanneer jij dit als een aanval op de inhoud van je artikel ziet is dat onjuist. Ik beschouw jouw artikel als een rapportage van de voorspellende uitspraken van deze meneer. Die rapportage is verder prima. De uitspraken zijn een open deur. Alles weer goed nu?   

Miles
Niet Aanwezig

Gevorderd Lid
Aantal berichten: 59 | Lid sinds: 30-01-2002 | Geplaatst om: 07:23 - 09-01-2012
@ Robert: Je draaft een beetje door denk ik. Heel veel mensen waarderen je posts. Waar je nu op reageert, is volgens mij niet zo bedoeld al had het wel een beetje de toon van een "wise ass". Kwestie van verkeerde keelgat zeg maar.

Maar on topic. Ik ben benieuwd of er iets aan de iPad 3 wordt toegevoegd waardoor ik mijn iPad 1 inruil. Tot nu toe is het voor mij nog geen reden om overstag te gaan. Temeer omdat ik geen fervent Facetimer of Skyper ben en foto's ... die maak ik gewoon met mijn Nikon

Most good things start with an 'M'
Music, Miles and Macs

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media