Aantal berichten: 1163 | Lid sinds: 19-01-2006 | Geplaatst om: 22:20 - 27-01-2012
Don’t be evil’, wat een goedkope doorzichtige slogan. En daar moet de consument dan intrappen? Alle grote bedrijven zijn in zekere zin evil.
Flix Niet Aanwezig
Een ware MacFreak! MacFreak Donateur
Aantal berichten: 7150 | Lid sinds: 07-04-2001 | Geplaatst om: 00:06 - 28-01-2012
Is er elders een accountje gewist op MF?
@Robert, jij wilt van Gmail af?! Grappig, er slingert nog wel een draadje hier van een jaar of wat terug, waar ik al noemde dat je voorzichtigheid moet betrachten met al die schitterende gratis diensten va Google. Daar waar jij enthousiast Gmail aanraadde...
En heb je de nieuwe privacy voorwaarden van ze al gezien? Dat is nog maar het begin, vrees ik...
Goed stuk trouwens, en zeker ook iets voor op de nieuwspagina van MF!
Robert Niet Aanwezig
Redactielid
Aantal berichten: 20171 | Lid sinds: 11-11-2003 | Geplaatst om: 08:03 - 28-01-2012
@ Flix: ik heb er een column van gemaakt, maar vraag me eigenlijk nog steeds af waarom verontwaardiging niet in een nieuwsbericht mag staan, want ik ben nog steeds oprecht boos dat Google inmiddels kennelijk zover ik afgezakt. Dat ze 'only in it for the money' zijn wist ik allang, maar dat er kennelijk geen enkel moraal meer aan ten grondslag ligt shockeerde me eerlijk gezegd wel.
Misschien ben ik toch iets te naďef?
En wat mijn eerdere aanraden van Gmail: guilty as charged...
Robert is van beroep fotograaf. Kijk hier voor zijn website in beweging.
janmo Niet Aanwezig
Account inactief
Aantal berichten: 55 | Lid sinds: 07-01-2012 | Geplaatst om: 09:59 - 28-01-2012
En vandaar deze mail in mijn mailbox?
Wij zouden graag zo spoedig mogelijk nadere gegevens van jou willen ontvangen (adres en telefoonnummer) omdat er aanwijzingen zijn dat er iets niet in orde is met jouw account.
Mochten we deze gegevens niet ontvangen dan zullen wij dit account blokkeren.
het moderatorteam
Hoe zit dat nu met het mogen hebben van een mening?
Brinky Niet Aanwezig
Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2005 | Lid sinds: 05-02-2004 | Geplaatst om: 19:14 - 28-01-2012