|
| Geplaatst door: David Bosman om 22:21, 27-05-2008 |
Mmm. Hij is wel mooi! Laten we hopen dat 'ie vlot in Nederland verschijnt (alleen al om 'm te zien; mijn budget staat zo'n apparaat bij lange na niet toe :hypocrite . Leuk: twee dingen om naar uit te kijken: misschien een nieuwe iPhone en de uitbreiding van de line-up van Lowlands. Mooi stel. We zullen zien.
|
|
| Geplaatst door: MacWim om 22:33, 27-05-2008 |
Wit is niet zo gek. Dat is dan het eenvoudigste model, net als een Macbook, en de vroege versies van de moderne iMac. Een beter model (grotere opslag?, camera?) kan dan zwart zijn. Da's tenminste duidelijk...
|
|
| Geplaatst door: Philip Mees om 22:33, 27-05-2008 |
Altijd zo knap dat ze scherpe foto's weten te maken van de achtergrond... En op z'n kop vasthouden?
|
|
| Geplaatst door: JH om 22:48, 27-05-2008 |
Nee, op z'n kop gefotografeerd (met de focus op de achtergrond, ja)
|
|
| Geplaatst door: Brinky om 22:56, 27-05-2008 |
Nee, foto is van iPhone 1e generatie. Stelt niet lekker scherp. Overigens leuk dat er weer een wit bolletje terugkomt bij Apple.
|
|
| Geplaatst door: XiC om 23:04, 27-05-2008 |
Herken de achtergrond...... een bureaustoel, dus fotograaf hield hem vast achter rugleuning zodat niet opviel dat hij foto's maakte..... Ach, het maakt me de pis niet lauw zolang hij niet echt verkrijgbaar is.
|
|
| Geplaatst door: Ijasper om 23:06, 27-05-2008 |
| ziet er leuk uit maar eerst maar is die keynote wachten dan weten we het zeker.
|
|
| Geplaatst door: Robert om 23:30, 27-05-2008 |
@marcone
|
|
| Geplaatst door: SteveJobs om 23:32, 27-05-2008 |
Vind het toch een mooi ding ondanks de slechte kwaliteit foto's. Typisch zo'n product van Apple dat je in het echt GEZIEN moet hebben.
|
|
| Geplaatst door: Joop om 23:58, 27-05-2008 |
Het kan ook de nieuwe iPod touch met GPS i.p.v. de iPhone zijn.
|
|
| Geplaatst door: Plexyglazz om 1:18, 28-05-2008 |
Hmmm, zou het echt zijn? Even een beetje gespeeld met de foto's in Photoshop en dan zie je toch redelijk detail in het binnenwerk. Witte kunststof heb ik vaker gezien als materiaal voor prototypen voordat het in productie gaat. Dat het logo wel een kleurtje heeft, dat maakt het wel aannemelijker dat het om de daadwerkelijke kleurstelling gaat. Dat er geen binnenwerk inzit, dat is ook verklaarbaar, denk maar aan de 'mindere' security en principes die veel fabrikanten voor accessoires hebben. (Getuige deze foto ) Of-Topic: Ik geloof dat deze links veel internationaal traffic opleveren, MF is weer een stik trager ...
|
|
| Geplaatst door: Fix om 1:27, 28-05-2008 |
Als dit een echte foto blijkt te zijn, dan feliciteer ik jullie nu al, MacFreak! Mag je best trots op zijn, zo'n primeur. Persoonlijk vind ik hem zéker niet mooier dan de huidige versie eigenlijk. Een witte telefoon? Beetje kamp, zegt mijn 1e indruk. (uiteraard valt dat in het niet bij de (waarschijnlijke) inhoud van het toestel) |
|
| Geplaatst door: Robert om 1:36, 28-05-2008 |
| Hebben inderdaad abnormaal traffic voor dit tijdstip. Veel internationale bezoekers. |
|
| Geplaatst door: SteveJobs om 1:38, 28-05-2008 |
Zag MacFreak ineens langskomen op Engadget.com thumbs-up: |
|
| Geplaatst door: Jurriaan om 7:57, 28-05-2008 |
missen we nog het antwoord op de vraag wie is de fotograaf.... Dat moet toch makkelijk te achterhalen zijn en als de foto's dan echt de nieuwe iPhone weergeven rolt de kop van de fotograaf? (of is dit de neef van Steve?) |
|
| Geplaatst door: iPetje om 8:07, 28-05-2008 |
Is volgens mij ontzettend NEP! En wie houd nu de iphone ondersteboven en maakt zulke onscherpe foto's. Allemaal kenmerken voor nep foto's. |
|
| Geplaatst door: KidPaddle om 8:41, 28-05-2008 |
echt of niet, het wordt ondertussen wel eens tijd dat'ie in nederland officieel aangekondigd wordt, nondeju!
|
|
| Geplaatst door: macanova om 9:11, 28-05-2008 |
Nep natuurlijk !!!! |
|
| Geplaatst door: EdMac om 9:17, 28-05-2008 |
| Als Apple een dummy aan een accessoiremaker geeft is dat nog steeds geen garantie dat die dummy ook maar enigszins lijkt op het uiteindelijke model. Hij kan ook puur voor de maatvoering zijn uitgegeven. |
|
| Geplaatst door: Rommelkont om 9:41, 28-05-2008 |
Weet je waarover ik mij zo verbaas. Met de fotocamera's van tegenwoordig (zelfs die ingebouwd zitten in mobieltjes) kun je gewoon bijna geen onscherpe foto's meer maken. Toch zijn dit soort spy pictures altijd onscherp zodat je alles net niet goed kunt zien. Als je dan al zoiets in handen hebt dan zorg je toch voor scherpe beelden? |
|
| Geplaatst door: Plexyglazz om 10:13, 28-05-2008 |
De kwaliteit van de foto's kan natuurlijk stukken beter, maar als ik zie hoeveel moeite veel camera's juist hebben met scherpstellen op glimmende voorwerpen, dan verbaast het met niet. Dit zegt natuurlijk niets over het wel of niet echt zijn ... Een dummy hoeft qua kleur en sommige details niet te kloppen, maar de vorm en locaties van aansluitingen en noodzakelijke openingen zullen wel het één en ander zeggen over een nieuw model. |
|
| Geplaatst door: Bram Beernink om 10:24, 28-05-2008 |
| Ik zeg nep. Ik zie aan de achterkant nergens letters staan met bijvoorbeeld "Designed by Apple in California". (Enige mogelijkheid is dat dit dan nog niet de echte iPhone 2 is, maar dat 3rd parties alvast accessoires kunnen maken met een interne iPhone) Bovendien moeten die foto's toch weer van slechte kwaliteit zijn, zodat de details niet te zien zijn. Toch wel verdacht. |
|
| Geplaatst door: wimlemmens om 11:10, 28-05-2008 |
Ik vind het goed dat apple mee wil gaan met zijn concurentie die een 3G gsm aanbieden. Maar geef toe wie gaat dat nu echt gebruiken. Internetten en mailen op uw gsm is gewoon nog veel te duur in Belgie en er is nog maar minimale dekking in belgië (mobistar)http://corporate.mobistar.be/nl/info/popup_network.html en de tarieven(mobistar): Maandelijks forfait 18 €/maand Inbegrepen volume 200 MB / maand ongeacht je gebruik: e-mails, Orange World portaalsite, Internet Extra volume 0,50 € per sessie (max.1MB of 1u) Er zal mss wel een iphone pakket komen maar de belgische markt kennende nog veel te duur. Geef mij dan maar een 2G iphone tegen een leuker prijsje dan zijn 3G broertje |
|
| Geplaatst door: Cailin Coilleach om 11:18, 28-05-2008 |
@ WimLemmens: Gelukkig zijn de tarieven in nederland een stuk beter te doen, zolang je maar een abonnement neemt. Daarnaast is 3G een absolute noodzaak als je mee wilt doen op de Aziatische markt. Veel van die landen gebruiken de GSM standaard niet, maar gebruiken bijvoorbeeld UMTS voor alles. Toen ik naar Japan ging moest ik ook een speciale UMTS telefoon lenen van een vriend van me. |
|
| Geplaatst door: MacBigfoot om 11:50, 28-05-2008 |
@ wimlemmens: Welkom bij MacFreak, en 2G of 3G, voor het gebruik van internet (bij verrekening in bytes) maakt het niet uit welk systeem je gebruikt. Alleen de snelheid is anders. Doorgaans worden nieuwe technieken toegepast zodat nieuwe apparaten meegaan met de tijd tegen min of meer dezelfde prijs, of ze gebruiken de nieuwe technieken niet en de apparaten worden goedkoper. |
|
| Geplaatst door: lector om 16:58, 28-05-2008 |
Toch een leuk uitziend ding. Als dit hem is, dan hoop ik dat hij in juni in de winkel ligt. |
|
| Geplaatst door: ettepet om 16:16, 10-06-2008 |
Goede bron gebleken |
|
Het MacFreak® Forum MF-Forum v6.0.0
© 2001/2010 - MacFreak® Interactive Media
|