Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Nieuwsflitsen (archief) en reacties
         Vandaag Black Friday aanbiedingen (Upd.)

Welkom bij Nieuwsflitsen (archief) en reacties 

Forum gemodereerd door: Moderator, Robert, Administrator, karel apple, iTom, JPZ, Benignus, Jornve, iM, Ger Nijkamp, Plexyglazz, mikus, SteveJobs  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
   [ 1 2 ]    Volgende »

Robert
Niet Aanwezig

Redactielid
Aantal berichten: 15474 | Lid sinds: 11-11-2003 | Geplaatst om: 08:18 - 27-11-2009
Als je regelmatig het forum bezoekt dan weet je het waarschijnlijk allang, vandaag is het de dag na Thanksgiving in de V.S. en dat is Black Friday. Op die dag worden er, net zoals op Tweede Kerstdag (Boxing Day), door veel winkels korting gegeven als aftrap voor de feestdagen.

Traditioneel doet daar ook de Nederlandse Apple Store aan mee. Hoewel de meeste aanbiedingen daar niet misschien niet spectaculair genoeg zijn om ons over te halen, kan het mooi meegenomen zijn als je toch op het punt stond om wat te gaan kopen.

Er zijn wel een paar dingen waar de korting in de Apple Store trouwens wel de moeite lijkt. Zo is iWork (de gewone versie en het Family Pack) allebei 31 euro afgeprijsd, maar let wel op, de kans is groot dat daar binnenkort een nieuwe versie van komt. Verder hebben Bento en Parallels vandaag ook een prettig prijsje gekregen.

Maar als je een credit card hebt en het geen bezwaar vind om in de V.S. te shoppen is het waarschijnlijk de moeite om even op Macintouch te kijken, daar hebben ze (onder het kopje 'Black Friday Specials) een mooi lijstje staan van afgeprijsde zaken. En door de lage dollar kan dat al snel de moeite waard zijn.

Als laatste de korting op Freeway, want die ben ik alleen bij ons op het forum tegengekomen. Bij deze dan ook dank aan forumlid 'ApplePunt NL' voor het vermelden daarvan.

Update: Er zijn natuurlijk veel plaatsen waar Black Friday-deals te vinden zijn, maar het lijkt de moeite om de nieuwspagina van Macworld ook nog even te vermelden, want daar staan er ook aardig wat en op deze pagina van iPhoneclub.nl staat ook een aardige opsomming.

Robert is van beroep fotograaf.
Kijk hier voor zijn website in beweging.

GONE EVIL
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 341 | Lid sinds: 10-12-2003 | Geplaatst om: 08:48 - 27-11-2009
Ik zag de magic mouse staan... gaat geen cent van af, deze Black Friday laat ik voorbij gaan.

I Am the Walrus!

Toco
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 3050 | Lid sinds: 03-02-2004 | Geplaatst om: 08:54 - 27-11-2009
iWorks is idd interessant, maar de rest valt erg mee. Als ik een flaptop uit de us bestel moet ik toch ook nog importrechten betalen?    

MB-pro 13"3, Ib 12", Airport Exp., PB 15" (R.I.P.) iMac G3 (Rev. D), 2 x iPhone G3, LaCie 250GB vierewiere, 12 + 15' iLap, axxio, Epson scanner + printer, Vespa, Austin Healey Sprite MKIII,  DS, Wii, bijna alle ADCN Jaarboeken vanaf 1973........en blijf met je tengels van mn stad af: http://www.youtube.com/watch?v=lvEHryERiP8

Robert
Niet Aanwezig

Redactielid
Aantal berichten: 15474 | Lid sinds: 11-11-2003 | Geplaatst om: 09:04 - 27-11-2009
@ Toco: Geen invoerrechten, maar wel de transportkosten en de BTW.

Robert is van beroep fotograaf.
Kijk hier voor zijn website in beweging.

marcone
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 841 | Lid sinds: 23-06-2005 | Geplaatst om: 09:24 - 27-11-2009
en ik zag net dat ze bij http://www.prowarehouse.nl witte vrijdag hebben!

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain

michelvdb
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 3913 | Lid sinds: 31-10-2001 | Geplaatst om: 10:54 - 27-11-2009
Één groteske volksverlakkerij met belachelijke kortingen van 0,33% tot 2,5%

MacDokter
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1634 | Lid sinds: 02-07-2003 | Geplaatst om: 11:09 - 27-11-2009
Die Witte Vrijdag aanbiedingen liegen er anders ook niet om. Wat een stunt om met de iMac onder de Apple Black Friday aanbiedingen te gaan!   

Het leven wordt vooruit geleefd, maar achterwaarts begrepen

JH
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 5941 | Lid sinds: 03-03-2003 | Geplaatst om: 11:21 - 27-11-2009

Citaat: michelvdb om 10:54, 27-11-2009

Hoezo ? Apple beweert toch nergens dat ze mega-kortingen van 20 % gaan geven ? Wij (de Mac-communities) scheppen blijkbaar hoge verwachtingen voor onszelf, met teleurstelling als gevolg : het lijkt wel een keynote    

Trouwens, 91 euro korting op een iMac of Macbook Pro is wel meer dan 2,5 %    

Mac-musician

rump
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 352 | Lid sinds: 23-04-2003 | Geplaatst om: 11:27 - 27-11-2009
iWork leek me even interessant totdat ik me herinnerde dat mijn '08-versie niks kon met de '09-versie bestanden die ik laatst gemaild kreeg... Als over een maand de 2010 uitkomt heb ik het zelfde gezeur zeker.
Met deze gedachte bespaar ik me dus nog eens €48,-. Dubbele korting!

http://www.formalisme.nl - http://www.rump.org - http://web.rump.org

Esquare
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 4942 | Lid sinds: 01-04-2007 | Geplaatst om: 11:57 - 27-11-2009

Citaat: michelvdb om 10:54, 27-11-2009

Gelukkig was de korting op de zojuist door mij bestelde iPod Touch bijna 11 procent.    

Probleem? Check eerst je harde schijf met Schijfhulpprogramma en SMART Utility (http://tinyurl.com/SMARTUtility).
En kijk ook eens op: discussions.apple.commacosxhints.comthexlab.com.
(En als je problemen wilt, probeer dan: CleanMyMac, Onyx, Xslimmer of Monolingual. Succes verzekerd!)

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
   [ 1 2 ]    Volgende »

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2010 - MacFreak® Interactive Media