|
|
|
Forum gemodereerd door: Moderator, Robert, Administrator, karel apple, iTom, JPZ, Benignus, Jornve, iM, Ger Nijkamp, Plexyglazz, mikus, SteveJobs
|
|
Spring naar onderwerp « Ouder - Nieuwer » |
Onderwerp met meerdere pagina's: « Vorige [ 1 2 ]
|
|
|
|
|
Jules
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 3225 | Lid sinds: 21-02-2003 | Geplaatst om: 01:22 - 03-02-2010
@Galaxy: al eens op lagere resolutie geprobeerd?
My band online: http://settuno.com/
|
|
|
|
Galaxy
Niet Aanwezig

Junior Lid
|
Aantal berichten: 31 | Lid sinds: 10-02-2008 | Geplaatst om: 20:02 - 03-02-2010
Ja ik heb alles al geprobeerd vaak loopt het spel prima en soepel maar soms dan heb ik nog minder als 10 frames en dan kan je het gamen wel vergeten Ik ben al bij de reseller geweest en hun kunnen mij niet vertellen waar het aan zou kunnen liggen ik vind het wel erg jammer dat ik het niet goed aan het lopen krijg. wat mij wel opvals is als de framerate zo laag is hoor ik de schijf ratelen als een gek |
|
|
|
|
BibiDane
Niet Aanwezig
Nieuw Lid
|
Aantal berichten: 5 | Lid sinds: 18-10-2009 | Geplaatst om: 02:50 - 08-02-2010
Hallo Heb sinds december 09 een Imac 27. Tot nu toe nog geen enkel probleem gehad. Moet ik de update dus doen? Ik lees ook vaak dat het ook belangrijk is om de eerste update, die ergens in december uitkwam, te doen. Ik weet trouwens niet of deze al gebeurd is op mijn mac. wat denken jullie? moet ik nu updaten? en zo ja, dan best ook eerst de vorige update doen? of toch maar laten draaien zonder de updates? Thanks.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|