Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Nieuwsflitsen (archief) en reacties
         Microsoft ligt overhoop met zichzelf

Welkom bij Nieuwsflitsen (archief) en reacties 

Forum gemodereerd door: Moderator, Robert, Administrator, karel apple, iTom, JPZ, Benignus, Jornve, iM, Ger Nijkamp, Plexyglazz, mikus, SteveJobs  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

drphys
Niet Aanwezig

Account inactief
Aantal berichten: 77 | Lid sinds: 24-01-2010 | Geplaatst om: 19:49 - 05-02-2010
Tsja, hier kan ik weinig mee. Maar het moet kennelijk zo zijn. Er mag hier wel over Microsoft gegniffeld worden maar wanneer er een parallel getrokken wordt met onze geliefde fruitleverancier dan is het eieren lopen geblazen. Ik noem dat kortzichtig waar jullie trolgedrag vermoeden. Be my guest. Het lijkt mij beter wanneer met name het MF moderartorteam eens leert omgaan met draadjes waarin Windows danwel MS voorbijkomen. Het is kennelijk wel toelaatbaar dat men hier vrijwel alles wat met MS te maken heeft belachelijk maakt of met onjuiste of onzinnige argumenten in een kwaad daglicht probeert te stellen, terwijl enig tegengas niet getolereerd lijkt te worden. Argumenten als: het is hier een Mac forum en hetzelfde gebeurd op PC fora richting de Mac gaan natuurlijk niet op. Juist als Mac-minded computer gebruiker zou je daarin genuanceerd onderscheid moeten maken. Doe niet mee aan het MS/Windows bashen. Gedraag je niet als een Macintosh fan-boy, doe afstand van enig vooroordeel. Juist Mac-gebruikers moeten zich onderscheiden en het koren onder het kaf zijn. Word ik nu permanent geblokt?

Ziegler
Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1940 | Lid sinds: 06-10-2007 | Geplaatst om: 20:29 - 05-02-2010

Citaat: drphys om 19:49, 5-02-2010
Word ik nu permanent geblokt?

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat je er op uit bent.

Eigenlijk al lid sinds 3-3-2002.

MightyMr
Niet Aanwezig

Account inactief
Aantal berichten: 348 | Lid sinds: 26-10-2009 | Geplaatst om: 20:49 - 05-02-2010
Wat is iedereen touchy de laatste tijd. Last van winterdepressie?

Een stuk tekst uit 'de Pers' dat wat kritisch op Apple was wordt direct naar de bittenbak verwezen omdat het "opruiend' zou zijn, het was notabene door een Applefan geschreven.

Kritiek op het niet hebben van multitasking of flash op de iPad wordt afgedaan als "je hebt het niet begrepen" terwijl het een blijk van minachting is om dat te zeggen tegen iemand, maar ja, Jobs heeft de laatste tijd wel het voorbeeld voor deze taktiek gegeven ( Jobs over Google/Adobe anyone.... onee, dat is hier niet als nieuwsbericht geplaatst, het zou wel eens een negatieve reactie op kunnen roepen)

Kom op zeg, Apple doet het goed, heeft een mooie, dure boekenlegger gemaakt en Microsoft doet wat het altijd doet. leven en laten leven zou ik zeggen...

-= Failure is not an option =- > -= Sommige mensen kunnen alles wat krom is rechtpraten =-

Moderator
Niet Aanwezig

Moderator
Aantal berichten: 833 | Lid sinds: 28-03-2007 | Geplaatst om: 22:10 - 05-02-2010
Er is wat ons betreft geen enkel probleem met wat voor argument dan ook, we staan voor alles open.

Maar als er bij iedere discussie met MS als onderwerp dezelfde mensen weer op dezelfde hoge toon de discussie een onplezierige kant op sturen dan zullen we daar in blijven grijpen, want dat maakt het forum voor het overgrote deel van de leden (die niet op dit soort discussies zitten te wachten) erg onplezierig. Vandaar dat zulk gedrag door ons ook als trollerig wordt gezien, een enkel forumlid verpest voor velen en doet dat keer op keer.

De oplossing is heel simpel: of je bent het eens met onze ingreep en past je aan, of je kijkt uit naar ander forum, want kennelijk ben je dan hier niet op je plaats. En volgens ons zijn er voldoende fora in ons taalgebied, dus een ander forum uitkiezen zou ook niet zo'n probleem hoeven te zijn.

Met vriendelijke groet,

Het moderator team.

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2010 - MacFreak® Interactive Media