Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Nieuwsflitsen (archief) en reacties
         Massale update voor Google Street View

Welkom bij Nieuwsflitsen (archief) en reacties 

Forum gemodereerd door: Moderator, Robert, Administrator, karel apple, iTom, JPZ, Ger Nijkamp, Plexyglazz, SteefJoops, Ibor Gork  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
   [ 1 2 ]    Volgende »

karel apple
Niet Aanwezig

Redactielid
Aantal berichten: 5737 | Lid sinds: 17-04-2005 | Geplaatst om: 09:33 - 11-03-2010
Google Street View heeft vannacht een grote update gekregen. De grootste 'witte plekken' in Nederland zijn nu opgevuld en nagenoeg het gehele regionale wegennet is nu te zien. Van de waddeneilanden is trouwens alleen Texel nog maar in kaart gebracht.

Ook in de naburige landen is Google flink bezig geweest: In het Verenigd Koninkrijk is nu 96% van het totale wegennet in kaart gebracht en op de servers gezet.

repareer uw Mighty Mouse | Join the Fon | 360vr panorama's |
Where On Google Earth?
The Online Geography Game

Mac Sonnaldson
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 102 | Lid sinds: 12-07-2008 | Geplaatst om: 09:42 - 11-03-2010
En België wéér = 0 !

Rutger
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1412 | Lid sinds: 17-04-2002 | Geplaatst om: 10:03 - 11-03-2010
Gaaf dat Nederland nu helemaal in kaart is gebracht    

Naast België is er in Duitsland en Ierland ook niet veel te zien. Zouden deze overheden tegenwerken?

MacBook Pro 17" Unibody | iPhone 4 32GB |  iPad 16GB Wi-Fi

michelvdb
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 4197 | Lid sinds: 31-10-2001 | Geplaatst om: 10:13 - 11-03-2010
Tegenwerken? Minstens moeilijk doen i.v.m. de privacy.

Rutger
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1412 | Lid sinds: 17-04-2002 | Geplaatst om: 10:26 - 11-03-2010
Zolang gezichten en nummerborden onherkenbaar zijn gemaakt is er wat mij betreft geen privacy issue.

Ik zie nu ook dat de Efteling, Attractiepark Slagharen, Nationaal Park de Hoge Veluwe, het Nederlands Openluchtmuseum en Apenheul er in staan, dat was me nog niet eerder opgevallen.

MacBook Pro 17" Unibody | iPhone 4 32GB |  iPad 16GB Wi-Fi

Gunp
Niet Aanwezig

Gevorderd Lid
Aantal berichten: 80 | Lid sinds: 17-06-2009 | Geplaatst om: 11:36 - 11-03-2010
Nou Vianen staat nog steeds zelfde bij. als vorige maand.

iMac 3.06Ghz Model 2009, iPhone 3G 16Gb, MacBook Pro i5 15" AntiGlare

Robert
Niet Aanwezig

Redactielid
Aantal berichten: 20077 | Lid sinds: 11-11-2003 | Geplaatst om: 11:37 - 11-03-2010
Inderdaad opvallend dat België en Duitsland helemaal niet op deze manier in kaart worden gebracht, misschien dat de privay-wetgeving daar inderdaad anders ligt..?

Robert is van beroep fotograaf.
Kijk hier voor zijn website in beweging.

jakvo
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 257 | Lid sinds: 08-06-2001 | Geplaatst om: 12:48 - 11-03-2010

Citaat: Robert om 11:37, 11-03-2010
Inderdaad opvallend dat België en Duitsland helemaal niet op deze manier in kaart worden gebracht, misschien dat de privay-wetgeving daar inderdaad anders ligt..?

Dat komt wel in orde Robert zodra da de lapzwansen van de politiek en het klootjesvolk aan beide kanten van de taalgrens er uitzijn wat ze willen.
Google weet nu niet wat is België, wat is Vlaanderen, wat is Wallonië en wat doen we met Brussel.
kleinzieligheid is ons nooit vreemd geweest

Ik ben van 't Stad. Dat is waar de vogeltjesmarkt is. Welkom Nederlandse vrienden

Robert
Niet Aanwezig

Redactielid
Aantal berichten: 20077 | Lid sinds: 11-11-2003 | Geplaatst om: 13:26 - 11-03-2010
Inmiddels vond ik in dit artikel de reden waarom Duitsland dit tegenhoud, en de reden lijkt inderdaad privacy.

Nog geen idee waarom België niet in kaart werd gebracht. De reden van jakvo lijkt me onaannemelijk, maar wel erg grappig!    

Robert is van beroep fotograaf.
Kijk hier voor zijn website in beweging.

Evocatus
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 182 | Lid sinds: 13-01-2006 | Geplaatst om: 22:41 - 11-03-2010
Inderdaad de Duitsers hebben vele malen beter in de gaten wat er aan de hand is. Nederlanders zijn gemiddeld veel te goed van vertrouwen, maar wij hebben dan ook recentelijk geen dictatuur over ons heen gehad. Google is in mijn ogen een proto-fascistische organisatie die onmiddellijk aan banden gelegd moet worden. Wie over deze qualificatie wil vallen, die moet dat zeker doen, maar ik blijf erbij.

Nog te vaak denkt men: "Wij hebben niets te verbergen" Dat is buitengemeen gevaarlijk aangezien de overheid, helaas, nog steeds de spelregels vaststelt en die spelregels kunnen ook veranderd worden en dan heb je ineens iets te verbergen. Als Google wettelijk gedwongen wordt gegevens te overhandigen, dan ben je straks aardig de klos.

Wie zijn privacy lief heeft bij het stemmen straks, moet goed kijken welke partij voortdurend alle vrijheidsbeperkende regels steunt.        Zoek trouwens gezellig eens op Google en CIA, wordt het echt leuk!   

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
   [ 1 2 ]    Volgende »

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2010 - MacFreak® Interactive Media