|
| Geplaatst door: georgios om 19:06, 20-05-2005 |
Ik heb vandaag de SE K750i gekocht .Ik ben gelijk verliefd op de toestel hij is echt geweldig!!! Maar.............wat blijkt ...wordt niet ondersteund door iSync . Ik weet nog dat was de gevaal met mijn P900 in het begin maar toen iemand vertelde mij om iets te veranderen in de .plists of zoiets en toen werkte! Weet iemand toevalig ook een manier om dat met de K750i te doen??please?? hier paar fotos :http://www.hexus.net/content/reviews/review.php?dXJsX3Jldmlld19JRD0xMTY5 |
|
| Geplaatst door: MacFanGuy om 19:48, 20-05-2005 |
Ik heb hem vandaag besteld, nadat ik hem in mijn handen gehad heb. (Via internet, krijg er een iPod Shuffle bij ) Vriendelijke medewerker bij de phonehouse mocht ik hem vanmorgen even vasthouden, had zelfs al een foto laten ontwikkelen, die camera is echt dope! Die hele telefoon trouwens, kan echt niet wachten. Los daarvan, volgens mij is er nog geen ondersteuning. Op Apple discussions heb ik deze draad gevonden, waarin iets verteld wordt. Maar het lijkt er op dat het niet direct gaat werken. Schijnt overigens dat de telefoon perfect werkt met iPhoto. Klopt het dat er een 64 MB Memory Stick Pro bij zit? En heb je de zwarte of zilveren versie? |
|
| Geplaatst door: georgios om 19:52, 20-05-2005 |
ik heb de silver . en inderdaad zodra je 'm ansluit via de usb cabel iPhoto erkend'm gelijk als foto toestel!!! GEWELDIG TOESTEL
|
|
| Geplaatst door: Carlo om 22:25, 20-05-2005 |
| Een iPod Shuffle er bij?? Welke aanbieding is dat dan?:vroeg hij hebberig. |
|
| Geplaatst door: MacFanGuy om 22:43, 20-05-2005 |
Zie www.gsmeasy.nl Ik ben benieuwd of het allemaal goed gaat, en die metaclasses, dat zou moeten werken! Laat het ons weten, want ik denk dat het nog wel een week duurt voordat ik mijn foontje heb...
|
|
| Geplaatst door: AlexdePalex om 13:14, 21-05-2005 |
Juj, voor mij werkt 't !! Maar ik heb dan ook makkelijk praten |
|
| Geplaatst door: MacFanGuy om 13:24, 21-05-2005 |
| Hoezo? Vertel? heb je de "hack" toegepast? |
|
| Geplaatst door: AlexdePalex om 13:39, 21-05-2005 |
| Jup. Je moet die MetaClasses file downloaden van die site hierboven. Let er wel op dat je bij de eerste sync een merge van je gegevens doet. Anders werkt 't niet en loopt het bluetooth gedeelte van je K750 vast. Dit lijkt mij een probleem met de telefoon zelf aangezien je 'm daarna uit en aan moet zetten om bluetooth weer aan de gang te krijgen. |
|
| Geplaatst door: MacFanGuy om 13:46, 21-05-2005 |
Manomanoman, ik kan niet wachten... Maar het moet wel. |
|
| Geplaatst door: Philip Mees om 14:43, 21-05-2005 |
Enthousiast gemaakt door de reacties hier heb ik 'm net gehaald bij de Orange Shop. Eerste indruk na een uurtje spelen. Fantastisch toestel! Ik ga zo die metaclass hack uitproberen en zal in de loop van de dag me weer melden met info. |
|
| Geplaatst door: Philip Mees om 17:24, 21-05-2005 |
iSync werkt perfect met die metaclass. Muziek klinkt goed maar het gaat enorm langzaam als je ze via bluetooth laadt. |
|
| Geplaatst door: AlexdePalex om 18:55, 21-05-2005 |
| Ik heb er twee plaatjes van de K750 bij gezet en de MetaClasses file aangepast. |
|
| Geplaatst door: MacFanGuy om 19:18, 21-05-2005 |
Waar bij gezet?? |
|
| Geplaatst door: MJay om 19:22, 21-05-2005 |
Misschien een beetje OT maar hebben er meer mensen last van Kernel Panics als je de USB datakabel gebruikt? Ik kan de K750 gewoon aansluiten en dan zie ik ook netjes het icoontje van de memory stick verschijnen op mijn desktop... umounten en de K750 los klikken van de kabel gaat ook nog goed maar als ik nu de K750 weer aan de kabel prik dan krijg ik gelijk een kernel panic! Wat ik wel cool vind van die datakabel is dat je telefoon ook gelijk wordt opgeladen! (Bewerkt door MJay om 19:23, 21-05-2005) |
|
| Geplaatst door: AlexdePalex om 19:36, 21-05-2005 |
Op de pagina erbij gezet |
|
| Geplaatst door: Philip Mees om 20:44, 21-05-2005 |
 |
Citaat: MJay om 19:22, 21-05-2005 Misschien een beetje OT maar hebben er meer mensen last van Kernel Panics als je de USB datakabel gebruikt? |
 |
| Ja, precies hetzelfde probleem. @Alex Wat is er aangepast aan die metaclasses? Het werkte al goed, nu beter? Is er voor deze K750i al een Mac OS X thema? |
|
| Geplaatst door: AlexdePalex om 20:46, 21-05-2005 |
Als je nu de nieuwe metaclass file en het plaatje in de directory zet, dan zie je ook een k750 in iSync staan. Puur cosmetisch dus. Je moet dan wel eerst het toestel uit iSync verwijderen en opnieuw toevoegen. (Bewerkt door AlexdePalex om 20:47, 21-05-2005) |
|
| Geplaatst door: Edmans om 21:34, 21-05-2005 |
Toppie hoor! AlexdePalex Had ff wat aanloopproblemen maar nu loopt het als een tierelier. |
|
| Geplaatst door: MJay om 14:24, 23-05-2005 |
Hé Alex, Ik heb af en toe dat er namen verdwijnen uit mijn K750 na het syncen, al meeer hierover gehoord? |
|
| Geplaatst door: AlexdePalex om 21:56, 24-05-2005 |
| Hier heb ik ook last van. Denk eraan dat er officieel nog geen support is voor de K750i. Verder heb ik het idee dat de bluetooth implementatie van de K750i af en toe wat kuren heeft. |
|
| Geplaatst door: BertM om 16:48, 25-05-2005 |
| Iemand al Salling Clicker gebruikt met de K750i? |
|
| Geplaatst door: AlexdePalex om 17:45, 25-05-2005 |
| Nee. De huidige versie werkt niet met de K750i. De auteur heeft aangegeven dat deze wel ondersteund wordt in versie 3.0. Deze wordt in het begin van de zomer verwacht. |
|
| Geplaatst door: Philip Mees om 18:04, 25-05-2005 |
Dat bluetooth op de K750i ondersteund hele andere protocollen dan op mijn T610. K750i: OBEX SyncML Client, Dial-up Networking, Serial Port, HF Voice Gateway, HS Voice Gateway, OBEX Object Push, OBEX File Transfer, OBEX IrMC Sync Server, Mouse & Keyboard T610: OBEX File Transfer, Dial-up Networking, Voice gateway, Serial Port 1, Serial Port 2, OBEX Object Push, IrMC Synchronization, HF Voice gateway, OBEX Basic Imaging Eén van de problemen die ik ondervind met Bluetooth betreft het versturen van sms vanuit Adressbook, dit werkt niet meer. Heel irritant. Ook als iemand inbelt verschijnt er niet meer de naam van de beller op mijn scherm. |
|
| Geplaatst door: AlexdePalex om 18:35, 25-05-2005 |
 |
Citaat: Philip Mees om 18:04, 25-05-2005 Eén van de problemen die ik ondervind met Bluetooth betreft het versturen van sms vanuit Adressbook, dit werkt niet meer. Heel irritant. Ook als iemand inbelt verschijnt er niet meer de naam van de beller op mijn scherm. |
 |
| Tja, deze is nu eenmaal niet officieel gesupport door Apple / iSync. Het kan echter ook aan de telefoon zelf liggen. Ik heb verder nog gehoord dat er een firmware update aan zit te komen. |
|
| Geplaatst door: Philip Mees om 20:17, 25-05-2005 |
Ja, die firmware schijnt eind van de volgende week te komen. Ik ben nu een OS X theme aan het maken voor de K750i, tijdrovend maar leuk voor de afleiding. Als ie klaar is zal ik op het forum een link plaatsen. Er is ook voor OS X een theme creator van Sonyericsson beschikbaar, werkt goed. http://developer.sonyericsson.com/site/global/docstools/multimedia/p_multimedia.jsp |
|
| Geplaatst door: BertM om 9:28, 26-05-2005 |
| Ben ik te snel met bestellen van de telefoon?? Tot nu toe zo verwend met mijn T68i, alles werkte meteen, maar misschien komt dit omdat ik toen niet direct bij uitkomen naar de winkel gerend ben. Als ik dit hier allemaal lees over de 750 vraag ik mij af of het allemaal nog ooit goedkomt! |
|
| Geplaatst door: Philip Mees om 10:21, 26-05-2005 |
Welnee. Het is een prima telefoon met een paar aanloopkuren. De meeste problemen zullen in de komende firmware update verholpen zijn. Firmware updates kunnen door de gebruiker zelf geïnstalleerd worden. Ik heb overigens mijn OS X thema voor de K750i klaar: http://homepage.mac.com/philip_mees/Downloads/FileSharing10.html |
|
| Geplaatst door: BertM om 9:03, 6-06-2005 |
Is er al nieuws over de Firmware update?? Waar is info hierover en de evt. update zelf al dan nog niet te vinden? |
|
| Geplaatst door: Gobo om 9:13, 6-06-2005 |
Ik heb sinds gisteren ook de K750i. Geweldige telefoon, alles wat ik ervan verwacht had en meer Alleen hoop ik wel dat die support voor iSync binnenkort wel goed geregeld is, want ik kan op het moment wel redelijk syncen (geen verjaardagen trouwens, heb ik ze net allemaal zitten invullen ). Maar ik kan niet op mijn powerbook een telefoonnummer aanwijzen en zeggen dat ie dat moet bellen. Dat betekent helaas ook dat ik em niet als modem kan gebruiken en dat had ik graag willen doen van de week als ik naar een conferentie ga waar wireless €25/half uur kost oid. |
|
| Geplaatst door: vanWilligen om 11:53, 6-06-2005 |
Al mijn k750i Tiger theme gezien op vanwilligen.nl/tigermobile.html ? super i.c.m. een 750... ive |
|
| Geplaatst door: Hanx om 15:16, 6-06-2005 |
Zaterdag heb ik ook mijn T-mobile Sony Ericsson D750i opgehaald. Volgens mij identiek aan de K750i. Alleen een ander kleurtje. Echt een super toestel, Mooi klein met een goede fotocamera, MP3 speler, radio, agenda, adresboek enz enz... Zeer compleet. Tiger theme is ook erg Fraai. Alleen erg jammer dat ik iSync 1.5 (Panter) nog niet aan de praat krijg. Ik wil nog niet updaten naar Tiger. Hopelijk gaat Apple dit toestel alsnog ondersteunen in iSync 1.5 en niet de gebruikers dwingt te upgraden naar Tiger. Behalve de herkenning in ihoto zou je het toestel ook nog herkend moeten worden in iTunes !!!! Met een eigen playlist en update. Dan is de ondersteuning door Apple helemaal compleet. Hans de Jong (Bewerkt door Hanx om 15:17, 6-06-2005) |
|
| Geplaatst door: Hanx om 17:06, 6-06-2005 |
Vervolg... Achteraf gezien heb ik toch een foutje gemaakt met de aanpassingen voor iSync 1.5 volgens de beschrijving van de site : http://lindmark.net/technical/osx/isync-k750i Nu heeft isync 1 keer gewerkt. Bij de volgende pogingen met iSync krijg ik de volgende foutmeldingen: 16:52:09 Error |D750i Hans| Can't get modified records on device in fast sync : an unknown error occured (1 16:52:09 Error Conduit D750i Hans generated exception NSSyncConduitException: Can't get modified records on device in fast sync : an unknown error occured (1 . 16:52:09 Error can't connect to the device to synchronize D750i Iemand enig idee? Mag je een spatie gebruiken in de naam van een Blue Tooth device? Ik gebruik dus Mac OS X 10.3.9, iSync 1.5 en een Sony Ericsson D750i van T-Mobile Groeten, Hans |
|
| Geplaatst door: Hanx om 17:14, 6-06-2005 |
Vervolg deel 3 .... Nu werkt ook iSync versie 1.5 op Mac OS X 10.3.9 naar behoren. Wat bleek, ik had ook mijn .mac account geactiveerd bij iSync. Nadat ik .mac synchronisatie uit had gezet verliep de synchronisatie van met de Sony Ericsson D750i probleemloos. Nu ben ik weer echt gelukkig met de SE D750i in combinatie met mijn Powerbook Hans |
|
| Geplaatst door: Philip Mees om 17:50, 13-07-2005 |
Bij mij lukt het nog steeds niet om te sms'en vanuit Adresboek met de K750i (dus ook niet met de nieuwste iSync 2.1). Iemand een oplossing? Met een T610 werkt het prima. |
|
| Geplaatst door: MacFanGuy om 19:13, 13-07-2005 |
Heb je je telefoon helemaal verwijderd uit zowel iSync als in Bluetooth voorkeuren? En daarna alles opnieuw toegevoegd? En vergeet je niet eers een verbinding te maken met je bluetooth-telefoon middels de Bleutooth-B in Adresboek? |
|
| Geplaatst door: Philip Mees om 19:44, 13-07-2005 |
Ik heb alle stappen uit de voorgaande reactie uitgeprobeerd, werkt nog niet. Ik kan koppelen met de K750i via bluetooth, ik kan selecteren dat ik een sms wil versturen naar een mobiel nummer, druk ik dan op verzend komt de sms nooit aan. Als ik mijn K750i bel en er is een bluetooth verbinding met Adresboek dan verschijnt er wel de mededeling dat er een oproep is maar niet van wie, op de K750i zie ik wel wie er belt. Raar allemaal. In tegenstelling tot mijn voorgaande post werkt het ook met de T610 niet meer. |
|
| Geplaatst door: BertM om 23:32, 13-07-2005 |
Is er al een firmware update uit?? Hoe kan je deze vanuit OS X installeren?? Van de SE website begrijp ik dat hun tooltje alleen onder windhoos werkt. |
|
| Geplaatst door: neoman om 9:40, 14-07-2005 |
Yep, er is een firmware update uit voor de K750i die ik iedereen kan aanbevelen. De hangup waar veel K750i's mee geplaagd werden zijn uit de wereld en er zijn talloze bugs verholpen. Volgens mij is de firmware update alleen met een windows machine te installeren. Dat ging overigens probleemloos. Na de update staat het geluidsniveau van de gesprekken ook een tandje hoger. |
|
| Geplaatst door: Shadowlll om 20:11, 31-07-2005 |
hey..... die nieuwe filmware update via de site van sony ericsson zelf werkt niet bij mij :S uiteindelijk moet je 3 stappen doen voor dat je telefoon de update kan krijgen dan kom ik bij stap 3 en dat is je telefoon uit doen loskoppelen van usb dan c ingedrukt houden en usb weer aansluiten! nou dan gaat de telefoon weer aan en moet er na 15 sec iets gebeuren oftewel de update beginnen maar bij mij begint er helemaal niks:S heb het 100 keer geprobeerd maar die laatste stap wil niet bij mij werken ik heb zelf allemaal vast lopers op de software zelf en dus zeker die update nodig... iemand die mij kan helpen of hetzelfde probleem heeft? alvast bedankt! gr tom. |
|
| Geplaatst door: Kes om 9:16, 3-10-2005 |
Ik heb me pas dit prachtige machientje aangeschaft, maar helaas heb ik hetzelfde probleem als hier aangekaart werd. Ik kan wel syncen, maar kan geen SMSjes versturen vanuit adresboek : het lijkt alsof ze vertrokken zijn, maar ze komen niet aan. Is hier nu een oplossing voor gevonden ? Ik gebruik Tiger en heb alle updates gedaan. |
|
| Geplaatst door: Kes om 21:11, 3-10-2005 |
Works like a charm ! Bedankt Leander en Philip ! |
|
| Geplaatst door: Vijay om 21:20, 3-10-2005 |
wie ken mij alstublieft helpen. ik heb een k750i en ik heb gehoord en gezien dat er zo een software bestaat dat je je k750i als afstandbediening kan gebruiken via infrarood straling met de tv.. ?? |
|
Het MacFreak® Forum MF-Forum v6.0.0
© 2001/2010 - MacFreak® Interactive Media
|