|
| Geplaatst door: Appleidee om 2:28, 30-07-2010 |
| Ik heb reeds mijn iPhone 4 gereserveerd, maar nog altijd geen bevestiging gehad van T-Mobile dat alles in orde is. Het lijkt een beetje op een puinhoop bij T-Mobile rond de iPhone 4. Sommige mensen krijgen al voordat hun reservering bevestigd is een microsim toegestuurd, anderen zoals ik krijgen 2 wacht SMS'jes, weer anderen een paar mailtjes. Ik denk dat de mensen die vandaag of morgen al een iPhone 4 kunnen krijgen heel erg blij moeten zijn, want ik heb niet het idee dat T-Mobile de organisatie goed op orde heeft. |
|
| Geplaatst door: mollie319 om 8:22, 30-07-2010 |
ik heb ook gereserveerd, maar verder niets meer vernomen! :-( Gisteren had ik ze nog aan de lijn ivm sim-unlock van iPhone 3G 16GB, wat overigens vlekkeloos verliep! paar minuten later werkte de iPhone met een KPN SIM. Gisteren heb ik mijn voorinschrijving nog verandert omdat ik een witte besteld had, die 'ergens dit jaar' uit zal komen, want ik wilde nu toch wel een zwarte :-) Dat was niet zo'n probleem en hebben ze gedaan. Maar of mijn iPhone 4 vandaag bezorgd wordt of volgende week, dat wisten ze dan weer niet. Begrijp ik niets van...... Vervelend dat er een microsim in moet!!! kans dat de iPhone 4 + MicroSim in 1 keer wordt geleverd lijkt me nihil. Werkt het nog niet...... nahja, afwachten... meer zit er niet op...... maareh, dat is niet mijn sterkste kant.... W8en..... Marcel |
|
| Geplaatst door: Iphonefan123 om 8:41, 30-07-2010 |
Als het gerucht waar is van "zone5700" zouden dan niet de telefoons van t-mobile alvast sim-lock vrij zijn? of willen ze eerst iedereen voor 2 jaar vast leggen en vanaf oktober komen bij beide providers de sim-lock vrije modellen?
|
|
| Geplaatst door: gPod om 8:46, 30-07-2010 |
Ik vind het ook nog steeds opmerkelijk dat de iPhone 4 toch behoorlijk wat duurder in de markt gezet wordt in vergelijking met z'n voorgangers. Als ik me niet vergis moest ik destijds bij een 24 maanden i500 contract nog iets van 75 euro bij betalen voor een iPhone 3GS 32GB, nu is dat maar liefst 189 euro voor de iPhone 4. Zou overigens kunnen dat die 75 euro ex. btw was maar dan nog scheelt het ruim 100 euro. (Bewerkt door gPod om 8:46, 30-07-2010) |
|
| Geplaatst door: Peter Villevoye om 8:55, 30-07-2010 |
Klopt - het topmodel 3G van destijds (met het i150-abonnement) is nu net zo duur als het eenvoudigste model. Het topmodel iPhone 4 is momenteel bijna 2x zo duur. (Bewerkt door Peter Villevoye om 8:55, 30-07-2010) |
|
| Geplaatst door: MacCamMan om 9:10, 30-07-2010 |
Dat ik zo veel bij moet betalen doet mij nog twijfelen...... MCM |
|
| Geplaatst door: Rutger om 9:45, 30-07-2010 |
| Volgens mij heeft het heel weinig zin om vandaag in de rij te gaan staan omdat er gewoon te weinig toestellen zijn en die er zijn vast allemaal bestemd zijn voor mensen die gereserveerd hebben. Ik las dat de Belcompany winkels bijvoorbeeld maar 2 exemplaren per winkel hebben gekregen en de APR's alleen een demo model. Maar het zijn natuurlijk allemaal geruchten, je kan de gok natuurlijk wagen. |
|
| Geplaatst door: Iphonefan123 om 9:55, 30-07-2010 |
ik heb de mijne in engeland besteld. deze zou er over 3 weken moeten zijn. |
|
| Geplaatst door: Borgmonster om 10:46, 30-07-2010 |
Het zijn wel grapjassen daar bij T-Mobile: Op de voorinschrijving-pagina staat het volgende: "En zodra hij binnen is kun je zelf online bepalen waar en wanneer wij hem bezorgen. Je hoeft dus zelf de deur niet uit voor je iPhone; je laat hem gewoon op je werk of bij vrienden langsbrengen. De enige voorwaarde is dat je zelf aanwezig bent." En wat als je hem gewoon thuis wilt laten bezorgen, d.i. je eigen huis? Kan dat niet? Trouwens: naar vrienden of m'n werk - daar moet ik nog steeds mijn deur voor uit. Rare jongens, daar bij T-Mobile. |
|
| Geplaatst door: Rutger om 11:07, 30-07-2010 |
Yes, ik heb 'm binnen |
|
| Geplaatst door: SteefJoops om 11:10, 30-07-2010 |
Wij willen foto's!!! |
|
| Geplaatst door: Borgmonster om 15:36, 30-07-2010 |
Juist, dat viel mij ook al op. Slechte zaak daar bij Tiemobaail. Vraag me af wiens schuld het is: De link die Apple geeft is: "http://applev2.komtools.net/r.php?...iPhoneItsHere0710_4068_version3" Lijkt verkeerde link van Apple te zijn. (Bewerkt door Borgmonster om 15:57, 30-07-2010) |
|
| Geplaatst door: JPZ om 19:54, 30-07-2010 |
Wat een suoerfijn toestel zeg. Vanmorgen opgehaald (met wat mazzel) bij de Belcompany hier ter plekke, ergens is een nummer twee op de reserveringslijst nu heel ongelukkig.... Mijn (keurig nette) 3G was ik vanmiddag nog kwijt, en nu dus een supersnelle iPhone 4 in mijn bezit. |
|
| Geplaatst door: Benji om 18:52, 31-07-2010 |
Ongelofelijk JPZ...! Dat is voor de 2e keer.... |
|
| Geplaatst door: Peter Villevoye om 12:38, 2-08-2010 |
Alsof het op raken van de ouwe voorraad de garantie is voor het op voorraad krijgen van gloednieuwe (schaarse) iPhone 4's ? Wishful thinking... De introducties van nieuwe spullen volgen elkaar nu in rap tempo op. De ene ophef is nog niet voorbij, of de volgende verrassing staat alweer voor de deur. De iPads, nieuwe Macs, iPhone 4 - what's next ? Ik begin de geruchten voor aanstaande vrijdag al een beetje te missen ! |
|
| Geplaatst door: Big Al om 14:15, 2-08-2010 |
Afgelopen week op pad geweest (meermalen) om een iPhone 4 en iPad te scoren. Echt nergens te krijgen en de iPhone 4 heeft een van de grootste T-Mobile stores in Nederland er slechts 18 van op voorraad gehad die allemaal naar de eerste 18 van de 80 voorinschrijvingen zijn gegaan. "Helaas meneer, u mag 8 tot 10 weken wachten" gevolgd door "Reserveren kan, kost 50 euro vooruitbetaling". Ja, rente trekken van mijn zuurverdiende centjes kan ik ook prima zelf beste T-Mobile! Hoezo iPhone 4 vanaf vandaag verkrijgbaar bij T-Mobile? Te reserveren ja, maar de voorraad die ze hadden is allemaal naar voorinschrijvingen gegaan. Kopje zou moeten zijn "iPhone 4 te reserveren bij T-Mobile, levertijd tot 10 weken als u geluk heeft!" |
|
| Geplaatst door: Rutger om 16:02, 2-08-2010 |
| Als je 'm online bestelt betaal je aan de deur wanneer de telefoon geleverd wordt. Ik zou ook nooit vooruit gaan betalen. |
|
Het MacFreak® Forum MF-Forum v6.0.0
© 2001/2010 - MacFreak® Interactive Media
|