|
| Geplaatst door: joram om 15:00, 30-08-2010 |
Ik hoop dat Plex voor de iPhone/iPad ook snel in de Nederlandse iTunes Store uit komt... op dit moment is hij alleen in Amerika te koop/download. Maar als het echt zo lekker werkt dan heb je dalijk een Remote + Air Video "soortvan" integratie met Plex. Dat zou wel écht geweldig zijn zeg! Ik kon ook niet wachten tot de nieuwe versie van Plex uit zou komen. Ze zijn al zo lang bezig met het knutselen aan de code van Plex dat ik me soms wel eens afvroeg of hij dit jaar nog zou uitkomen. Maar als je dan kijkt wat er allemaal gedaan is en hoe alles nu werkt, fantastisch! Er komt ook een programmaatje uit (zie forums in Plexapp.com) waarmee je skins kan vinden en updaten. Een soort centrale voor alle nieuwe en geüpdate skins als het ware. Ben blij dat de boel weer flink is gaan leven daar! :-) Mvg, Joram
|
|
| Geplaatst door: Nelis00 om 15:07, 30-08-2010 |
Joram, jij was toch degene die een jaar geleden nog vol lof over de AppleTV was? en een Mac mini maar niks vond omdat je je LCD niet netjes schermvullend kreeg? Of heb ik nu een ander voor me? Van de One More Thing blogpost: Elan: Timezones screw everything up. The app actually went on sale by accident in New Zealand and we had to pull it quickly. We’ll post Plex/Nine at midnight EST Tuesday Aug 31 (a day early), assuming all goes well
|
|
| Geplaatst door: joram om 15:34, 30-08-2010 |
Dat is al langer dan een jaar geleden Nelis00 Maar ik had destijds een ouder systeem... sinds 10.5 en een nieuwe Mini heb ik daar eigenlijk nooit meer last van gehad. Ik zit al tijden op Plex zelfs, met alle geneugten van dien, hehe. (m'n media bibliotheek is ook vertwintigvoudigd, dus ik heb nu een kleine raid achter de Mini hangen) :P
|
|
| Geplaatst door: Léon Dekkers om 17:07, 30-08-2010 |
| Ik ben erg benieuwd of er snel een nieuwe plugin uit zal komen waarmee ik net als in de huidige versie van Plex automatisch naar ondertitels kan zoeken
|
|
| Geplaatst door: Moderator om 17:49, 30-08-2010 |
| Zeer nieuwswaardig en dus even naar dit forum verplaatst. |
|
| Geplaatst door: CMYK om 19:19, 30-08-2010 |
| Laatste keer dat ik het gecontroleerd heb had augustus nog 31 dagen... |
|
| Geplaatst door: Blork om 11:29, 31-08-2010 |
Ondertussen is de OSX app te downloaden (versie 9) en ook de nieuwe iOS app staat in de Apple store. Ben zelf aan het installeren, ziet er veelbelovend uit! |
|
Het MacFreak® Forum MF-Forum v6.0.0
© 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media
|