|
| Geplaatst door: Robert om 8:02, 7-09-2010 |
 Het forum Platform Bèta Techniek organiseert op 18 november in het World Forum in Den Haag de Meet the future, Science & Technology Summit 2010. Een hele mond vol, en volgens de organisatie kunnen we daar het volgende verwachten: "baanbrekende wetenschap en technologie. Internationale topsprekers geven u een visionaire blik op de toekomst, bedrijven presenteren hun innovatieve producten, het onderwijs toont haar investeringen in talent." Eerlijk gezegd is er één ding dat me daar vooral interesseert, één van de twee Steve's die ooit Apple begon - Steve Wozniak, ook bekend als The Woz - zal daar vanaf 11.45 een vol uur spreken. En als je daar bij wilt zijn dan kan je je er gratis voor aanmelden. Omdat Woz bekend staat als een bevlogen spreker is de kans groot dat dat een interessant uur gaat worden. Mocht je, als je er toch bent, nog meer willen zien, het hele programma staat hier. Ik heb me in ieder geval meteen aangemeld en ik ben benieuwd of er nog meer MacFreaks komen. Misschien na afloop een MacFreak-lunch met z'n allen?
|
|
|
| Geplaatst door: Paul Sondervan om 8:48, 7-09-2010 |
Count me in. Ik kan er tenslotte op de fiets naar toe (net als jij Robert .) Een MacFreak-lunch lijkt me een prima idee. |
|
| Geplaatst door: Sypie om 9:06, 7-09-2010 |
Lunch met z'n allen? Denk niet dat de organisatie daar op voorbereid is:
 |
Citaat: Het MacFreak® Forum heeft 16601 leden, |
 |
| |
|
| Geplaatst door: Robert om 9:23, 7-09-2010 |
@ Sypie: ik ga er niet echt van uit dat we er allemaal zullen zijn... |
|
| Geplaatst door: Ger Nijkamp om 9:52, 7-09-2010 |
Nou, als 't éven kan deze MacFreak wél..! Ook ingeschreven, dus... [ Ger ] |
|
| Geplaatst door: daveh om 9:56, 7-09-2010 |
| Heb me ook aangemeld! |
|
| Geplaatst door: Liese Birdie om 10:52, 7-09-2010 |
Ik ben er ook; ik kom met de scooter maar woon er ook praktisch naast ^^ Lunch.. lekker! |
|
| Geplaatst door: marcone om 11:31, 7-09-2010 |
| ingeschreven! denk een kleine 6 uur rijden op en neer vanuit Eindhoven.. lalalalala |
|
| Geplaatst door: ButCo om 14:51, 7-09-2010 |
| aangemeld |
|
Het MacFreak® Forum MF-Forum v6.0.0
© 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media
|