Het MacFreak® Forum
Printbare Versie van onderwerp: ITunes update 9.0.3
http://www.macfreak.nl/forums/topic/16/7889/itunes-update-903/

Geplaatst door: iTom om 22:43, 1-02-2010
Er is een update voor iTunes die je zoals gebruikelijk via de Software update van Apple kan binnenhalen (98,1 MB). Een herstart is niet nodig.

Apple schrijft zelf over deze update:

iTunes 9.0.3 biedt een aantal belangrijke oplossingen voor problemen:
    • De instelling 'Onthoud wachtwoord voor aankopen' wordt niet meer genegeerd.
    • Oplossing voor problemen met het synchroniseren van bepaalde slimme afspeellijsten en podcasts met de iPod.
    • Oplossing voor een probleem waarbij niet kon worden vastgesteld of de iPod was aangesloten.
    • Verbeterde stabiliteit en prestaties.

Geplaatst door: Ger Nijkamp om 23:19, 1-02-2010
Ah, mooi..! Als ik de lijst mag geloven spelen slimme afspeellijsten nu eindelijk wél in de juiste -vooraf opgegeven- volgorde af. Dat gaan we direct even proberen..!

Update: helaas pindakaas. De iPhone vertikt het nog immer om slimme afspeellijsten in de goede volgorde af te spelen, zonder dat 'Shuffle' is aangeraakt.
mad:

[ Ger ]

Geplaatst door: PSYCHOMAC om 1:14, 2-02-2010
De 'onthoudt wachtwoord'-verbetering is welkom, met all die (al dan niet gratis)
aankopen bij de store... Begon hinderlijk te worden.... De andere features moet
ik morgen nog gaan bekijken...

Geplaatst door: iTom om 8:22, 2-02-2010
Van "onthoud wachtwoord" heb ik eigenlijk weinig last gehad.
De eerste keer moet je een wachtwoord ingeven, maar al de aankopen die je erna doet, vragen geen antwoord.
Tot je iTunes stopt, dan vraagt hij de volgende keer de eerste keer terug een antwoord.
Maar dat is toch een goede zaak zou ik zeggen. Want als je nooit je wachtwoord meer moet geven, en je Mac wordt gestolen, kunnen ze er aankopen mee doen.

Geplaatst door: Buibkier om 8:24, 2-02-2010
De tweede alinea kan er wel uit...

Dat zijn de releasenotes van iTunes 9.0. Alle punten zijn in 9.0.3 niet anders geworden.

Geplaatst door: MacWim om 10:26, 2-02-2010
Die afzonderlijke synchronisatie vind ik een goeie verbetering.
Dat syncen duurde soms nodeloos lang, ook als je maar een kleine dingetje wilde bijwerken.

Geplaatst door: iTom om 11:25, 2-02-2010
Inderdaad.
Hoewel dit bij de update notities stond, heeft het inderdaad betrekking op iTunes 9.0.
Bij deze aangepast.

Geplaatst door: Appleidee om 11:38, 2-02-2010
Argh

De minispeler kan opnieuw niet meer opgeroepen worden via
het vertrouwde Z
Ik geloof dat dat erin was geslopen in 9.0 en was hersteld in
9.0.1, maar nu is het dus weer veranderd.

(Bewerkt door Appleidee om 11:38, 2-02-2010)

Geplaatst door: omploegen om 20:34, 2-02-2010
In kleine update van 100mb ...

Het MacFreak® Forum
MF-Forum v6.0.0

© 2001/2010 - MacFreak® Interactive Media