|
| Geplaatst door: karel apple om 9:33, 11-03-2010 |
 Google Street View heeft vannacht een grote update gekregen. De grootste 'witte plekken' in Nederland zijn nu opgevuld en nagenoeg het gehele regionale wegennet is nu te zien. Van de waddeneilanden is trouwens alleen Texel nog maar in kaart gebracht.
Ook in de naburige landen is Google flink bezig geweest: In het Verenigd Koninkrijk is nu 96% van het totale wegennet in kaart gebracht en op de servers gezet. |
|
|
| Geplaatst door: Mac Sonnaldson om 9:42, 11-03-2010 |
| En België wéér = 0 ! |
|
| Geplaatst door: Rutger om 10:03, 11-03-2010 |
Gaaf dat Nederland nu helemaal in kaart is gebracht Naast België is er in Duitsland en Ierland ook niet veel te zien. Zouden deze overheden tegenwerken? |
|
| Geplaatst door: michelvdb om 10:13, 11-03-2010 |
| Tegenwerken? Minstens moeilijk doen i.v.m. de privacy. |
|
| Geplaatst door: Rutger om 10:26, 11-03-2010 |
Zolang gezichten en nummerborden onherkenbaar zijn gemaakt is er wat mij betreft geen privacy issue. Ik zie nu ook dat de Efteling, Attractiepark Slagharen, Nationaal Park de Hoge Veluwe, het Nederlands Openluchtmuseum en Apenheul er in staan, dat was me nog niet eerder opgevallen. |
|
| Geplaatst door: Gunp om 11:36, 11-03-2010 |
| Nou Vianen staat nog steeds zelfde bij. als vorige maand. |
|
| Geplaatst door: Robert om 11:37, 11-03-2010 |
| Inderdaad opvallend dat België en Duitsland helemaal niet op deze manier in kaart worden gebracht, misschien dat de privay-wetgeving daar inderdaad anders ligt..? |
|
|
| Geplaatst door: jakvo om 12:48, 11-03-2010 |
 |
Citaat: Robert om 11:37, 11-03-2010
| Inderdaad opvallend dat België en Duitsland helemaal niet op deze manier in kaart worden gebracht, misschien dat de privay-wetgeving daar inderdaad anders ligt..? | |
 |
| Dat komt wel in orde Robert zodra da de lapzwansen van de politiek en het klootjesvolk aan beide kanten van de taalgrens er uitzijn wat ze willen. Google weet nu niet wat is België, wat is Vlaanderen, wat is Wallonië en wat doen we met Brussel. kleinzieligheid is ons nooit vreemd geweest |
|
| Geplaatst door: Robert om 13:26, 11-03-2010 |
Inmiddels vond ik in dit artikel de reden waarom Duitsland dit tegenhoud, en de reden lijkt inderdaad privacy. Nog geen idee waarom België niet in kaart werd gebracht. De reden van jakvo lijkt me onaannemelijk, maar wel erg grappig! |
|
|
| Geplaatst door: Rutger om 18:59, 12-03-2010 |
Ik zie niet echt wat het privacy issue zou moeten zijn bij Google Streetview aangezien gezichten en nummerborden geblurd worden. Dit in tegenstelling tot alle foto's die door privé-personen zijn gemaakt en op foto sites als Flickr staan.
|
|
Het MacFreak® Forum MF-Forum v6.0.0
© 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media
|