|
| Geplaatst door: Peter Villevoye om 23:47, 26-08-2010 |
| Meen ik het maar, of zijn veel sub-websites en -pagina's van Apple.com de laatste weken/maanden slecht bereikbaar ? Ik zie om de haverklap de mededeling "Safari kan de pagina niet openen omdat de netwerkverbinding onverwacht is verbroken. Dit gebeurt soms als het te druk is op de server. Wacht enkele minuten en probeer het vervolgens opnieuw." Zelfs de homepage begint het euvel te vertonen. |
|
| Geplaatst door: Africatwin om 23:49, 26-08-2010 |
Heb ik zelf geen last van maar ik ruim mijn systeem regelmatig op. Misschien maakt dat uit.
|
|
| Geplaatst door: Africatwin om 0:06, 27-08-2010 |
Alleen op de onderstaande link heb ik een probleem. http://support.apple.com/nl/kb/HT4165 Dit geeft de welbekende fout in safari en in firefox. Had de verkeerde link te pakken. Maar het is inderdaad vreemd. Kan het misschien zijn dat er een beperkte load mag op de Nederlandse web pagina's? (Bewerkt door Africatwin om 0:10, 27-08-2010) |
|
| Geplaatst door: G Force om 0:10, 27-08-2010 |
Ze doen het allemaal, alleen de laatste link bestaat niet meer maar alles wordt gewoon ingeladen. Probleem ligt dan toch echt bij je zelf. Ik heb hier ook wel eens last van maar dan bij een https verbindingen. Komt omdat Little Snitch automatisch de verbinding blokkeert als ik niet fysiek achter de Mac zit. En dan duurt het bij mij ook een paar dagen voordat ik door heb dat het niet aan de sites ligt maar aan mij. Dus wellicht een firewall instelling dat iets teveel blokkeert. Probeer een andere browser of andere Mac, maar daar zul je vast al wel aan gedacht hebben. |
|
| Geplaatst door: Africatwin om 0:12, 27-08-2010 |
Of zoals we altijd zeggen even een andere gebruiker proberen (leeg account). |
|
| Geplaatst door: Peter Villevoye om 0:12, 27-08-2010 |
Na een flinke herstart doet e.e.a. het weer. Maar het is wel vaker, en ook altijd bij de Apple-sites. Dus ik denk dat ik mijn koekjestrommel ga uitmesten en alle appel-kruimels ga wegvegen. Verse koekjes zijn altijd lekkerder :-) |
|
Het MacFreak® Forum MF-Forum v6.0.0
© 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media
|