|
| Geplaatst door: markof om 12:05, 21-08-2010 |
Het is heel simpel en het antwoord is al gegeven alleen doe je dat niet... Als je nu gewoon een aanwijzingen van Microsoft opvolgt ( hoe onlogisch ook) dan kun je wel je account afsluiten. Vervolgens gewoon een maandje of drie of 5 wegblijven en dan zul je erachter komen dat je account inactief is en dus weg. En als er spam opkomt,sowhat.... heb jij toch geen last van want ook dat kun je instellen op je account en als je account definitief is afgesloten na een tijdje,dan bounced dat ook weer terug naar waar het vandaag kwam.
|
|
| Geplaatst door: Sypie om 12:07, 21-08-2010 |
Het sluiten van je account hangt niet af van de mail die er binnen komt maar van hoe vaak je inlogt. Als je lang genoeg niet inlogt dan wordt het account vanzelf verwijderd. Ik heb recentelijk mijn hotmailadres ook verwijderd. Dit heb ik gedaan door een random wachtwoord in te voeren. Dit wachtwoord weet ik niet, wil ik niet weten en is zeer zeker niet opgeslagen zodat ik het niet weer terug kan halen. Over een half jaar of een jaar komt het account vanzelf te vervallen met alle mail die er in zit. Dááág Hotmail |
|
| Geplaatst door: macquarius om 12:58, 21-08-2010 |
Bedankt beiden maar het probleem is dat bij het deactiveren van de Windows Live account je dus tegen die melding aanloopt dat je eerst het emailaccount dient te sluiten en je in een soort lus komt, deactiveren is dus niet mogelijk. Ook gaat dat "lange tijd niet inloggen" niet op want voor vanochtend heb ik al minstens een maand of 9 niet ingelogd en ik kon vanochtend zonder meldingen inloggen. De eigenlijke vraag is eigenlijk: Hoe kan ik eerst het emailaccount sluiten om vervolgens het Windows Live account te sluiten? |
|
| Geplaatst door: macquarius om 15:40, 21-08-2010 |
Djeeezzz, oke, een jaar!!! niet inloggen dus, wat een suffe achterlijke manier om van je account af te komen zeg... Bedankt allen voor de reacties, topic kan op slot... |
|
| Geplaatst door: Sypie om 16:06, 21-08-2010 |
| Daarom is het invoeren van een random wachtwoord een veel betere oplossing: je komt niet eens in de verleiding om het tóch nog eens te proberen... |
|
| Geplaatst door: macquarius om 22:10, 21-08-2010 |
Goeie Sypie hihi... Maar voor mij zal het sowieso niet zoveel moeite kosten om ervan af te blijven, ik haat Hotmail en die Windows Live meuk. Die keer 9 maanden terug was ook een poging om het account te lozen... Ik heb het ooit eens in 2007 aangemaakt om te kunnen MSN'en maar doe dat al tijden niet meer. Nu maar gewoon een jaar niet gebruiken en dan hopen dat het daarna verwijderd is door de dudes uit Redmond |
|
| Geplaatst door: dennisreij om 18:58, 29-08-2010 |
maar waarom is t interesant of het account nog werkt of niet. als je het niet meer gebruikt, lekker belangrijk of ms het account wil bewaren. das hun pakkie an |
|
| Geplaatst door: bacon om 19:58, 29-08-2010 |
Off topic en niet bedoeld als kritiek, maar ik vind het altijd grappig om in het Nederlands de uitdrukking te horen "pakkie an". Alsof iemand een pak aantrekt. Een vorm van fonetische verbastering. Maar het is eigenlijk "bahagian"(met een harde g), wat in het Indonesisch inderdaad "zaak" betekent. |
|
| Geplaatst door: Jules om 23:59, 29-08-2010 |
Hey wat interessant, ik kende de oorsprong van deze verbastering nog niet  |
|
| Geplaatst door: bacon om 10:43, 30-08-2010 |
(Disclaimer :misschien heeft Indonesië inmiddels ook al enkele nieuwe spelling-terreurgolven achter de rug...) Ik heb in mijn jeugd in Sulawesi en Jakarta (toen "Djakarta") gewoond en kan me aardig redden in het Indonesisch.Ik denk dat wiki een fout maakt, maar weet dat niet voor 100% zeker. Het verschil in uitspraak tussen bahagian en bagian is vrijwel hetzelfde. Een kwestie van inslikken.Je kunt natuurlijk ook spreken van "afdeling" enz.:"dat is zijn afdeling" is hetzelfde in dit verband als "dat is zijn zaak"(verantwoordelijkheid).Overigens vind ik de oplossing van het meervoud in het Indonesisch ook mooi in z'n eenvoud: gewoon het woord verdubbelen! Voorbeeld: man=laki, dus mannen=laki laki. Werd (wordt?) ook wel geschreven met kwadraat-teken: laki². (taal blijft leuk!) (Bewerkt door bacon om 10:46, 30-08-2010) |
|
| Geplaatst door: markof om 10:34, 15-09-2010 |
Off topic reactie nummer twee. En ik neem aan dat jij ons Freakers weleens wilt uitnodigen voor een overheerlijke rijsttafel Indo-styl aangezien ik altijd geleerd heb dat bij bepaalde bevolkingsgroepen men eerder met lekker eten wordt groot gebracht dan wij de kinderen van de spruitjes generatie.. |
|
Het MacFreak® Forum MF-Forum v6.0.0
© 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media
|