|
| Geplaatst door: sil om 11:30, 5-08-2010 |
ik was van plan films te gaan downloaden maar ik heb een probleem ik kan de film wel downloaden maar de ondertiteling als je die appart erbij download hoe voeg je die erbij samen ik gebruik nu even tijdelijk limewire kijken of het een beetje wil lukken maar wil wel liever een andere makkelijker en sneller programma gebruiken dus heeft iemand nog tips? |
|
| Geplaatst door: TheMacMan om 11:33, 5-08-2010 |
| Je zet de het ondertitel bestand en de film samen in een map en zorgt ervoor dat de namen, m.u.v. de .srt en .avi, exact gelijk zijn. Dat moet het doen. |
|
| Geplaatst door: sil om 12:32, 5-08-2010 |
| oke maar een keer proberen dan:P |
|
| Geplaatst door: Godfather om 12:54, 5-08-2010 |
Sil, Je hebt het eerder al ergens gehad over het lenen van een Windows versie van een familielid en nu dit. Je weet dat illegale activiteiten niet worden behandeld op dit forum toch? Niet dat ik je direct wil beschuldigen maar Windows 'lenen' en Limewire gebruiken om films te downloaden met ondertiteling erbij is iets wat hier dus eigenlijk niet besproken mag worden. Niet dat ik een heilig boontje ben maar ik behoed je alleen even voor officiële waarschuwingen. |
|
| Geplaatst door: sil om 14:26, 5-08-2010 |
oke bedankt ja ik zat me maar te vervelen en heb net nieuwe mac dus ja ga ik van alles doen en ik wist neit dat hier geen illegale dingen werden besproken ik had er niet eens over nagedacht |
|
| Geplaatst door: sil om 15:04, 5-08-2010 |
maar tot de goede orde films downloaden is niet illegaal het is illegaal om ze op het internet te zetten |
|
| Geplaatst door: bertvanderveen om 15:11, 5-08-2010 |
Ter info: er zijn ook films waarvan de copyrights verlopen zijn, die je mag downloaden zonder bang te hoeven zijn voor Stichting Brein... Zie: http://www.publicdomaintorrents.com/ Het zijn vaak wel films waar het predikaat 'B-film' al wat te hoog gegrepen is. |
|
| Geplaatst door: sil om 15:13, 5-08-2010 |
als ik ilms ga downloaden wel gelijk goede en leuke fimls |
|
| Geplaatst door: michelvdb om 15:17, 5-08-2010 |
Opgelet! Verkeerd forum: –> onderwerp is géén Classic OS! Beter –> Vragen: Software (OS-X) (Bewerkt door michelvdb om 15:23, 5-08-2010) |
|
| Geplaatst door: sil om 15:19, 5-08-2010 |
|
|
| Geplaatst door: michelvdb om 15:24, 5-08-2010 |
Als gevorderd lid zou je dat wel mogen weten… |
|
| Geplaatst door: DTP2 om 15:26, 5-08-2010 |
| Eerst met Submerge je ondertitel hardcoden, daarna met Handbrake converteren naar weet ik veel wat. |
|
| Geplaatst door: sil om 16:20, 5-08-2010 |
|
|
| Geplaatst door: saidja1199 om 2:32, 6-08-2010 |
je kan ook film, muziek downloaden via torrent bestanden kdenk niet dat het legaal is dus ik ga niet uitleggen hoe het werkt, je kijkt er best eens voor op google |
|
| Geplaatst door: Sypie om 7:38, 6-08-2010 |
| En afspelen met VLC doet ook wonderen. |
|
| Geplaatst door: TimmieN om 11:01, 6-08-2010 |
Nog leuker is om ze met Plex af te spelen. Plex kan ook automagisch de ondertitels erbij zoeken. Google er maar eens wat op. Erg mooi programma! |
|
| Geplaatst door: markof om 12:48, 6-08-2010 |
Laten we eerst niet allemaal op de stoel van de rechter of admin gaan zitten inzake wat wel en niet mag want die discussies hebben we al eerder gehad en elke keer menen sommigen toch weer met dat vingertje te moeten langskomen en iemand van iets te beschuldigen zonder echte kennis van zaken te hebben hoe de vork nu echt in de steel zit. Daabij komt het de sfeer meestal niet ten goede. Stuur een pm als je denkt! dat het verboden is maar ga hier niet de Heilige Johannes uithangen want hij die nog nooit gezondigd heeft,werpe de eerste steen. Inzake de vraag van sil: Films downloaden via LW is niet echt slim omdat LW nou niet echt bekend staat als de torrent zonder rotzooi. Google maar eens voor betere (MacOSX + Bittorent) en dan zul je je problemen ook minder tegenkomen. (Bewerkt door markof om 12:50, 6-08-2010) |
|
| Geplaatst door: sil om 15:57, 6-08-2010 |
bedankt markhof en bedankt dat je dat zegt van de admin het lijkt wel of er alleen maar heilige boontjes me op me illegale verrichtingen wezen |
|
| Geplaatst door: Schrijnie om 19:35, 6-08-2010 |
 |
Citaat: sil om 15:57, 6-08-2010 bedankt markhof en bedankt dat je dat zegt van de admin het lijkt wel of er alleen maar heilige boontjes me op me illegale verrichtingen wezen |
 |
| Denk dat het niet zozeer een kwestie is van de rechter uithangen maar meer omdat dit forum gesloten kan worden als er illegale zaken besproken worden of tips worden gegeven die kunnen leiden tot illegale handelingen. De "heilige boontjes" willen dit forum daarvoor beschermen.
|
|
| Geplaatst door: Moderator om 23:01, 6-08-2010 |
| Verplaats, en direct maar afgesloten om uit de hand lopen eens een keer voor te zijn. |
|
Het MacFreak® Forum MF-Forum v6.0.0
© 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media
|