|
|
TGV
Niet Aanwezig
MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 220 | Lid sinds: 03-10-2005 | Geplaatst om: 13:20 - 02-10-2007
| Een vriend van mij, een enthousiast switcher, heeft zijn moeder, die nog nooit een computer aangeraakt heeft, aangeraden een mac te nemen. Dus nu rijst de vraag: bestaan er ook bedrijfjes of winkels die aan huis komen om (simpele) problemen te verhelpen in de buurt van Katwijk aan Zee? Ik weet dat er voor de PC wel dergelijke diensten zijn. |
|
|
|
|
DTP2
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 2882 | Lid sinds: 25-09-2005 | Geplaatst om: 13:26 - 02-10-2007
Wat misschien een beter idee is is door middel van het gratis Logmein i.c.m. Skype iemand te zoeken die verstand heeft van Mac en die de problemen op afstand kan helpen oplossen en dat ook via Skype kan uitleggen. Scheelt een hoop geld al dat voorrijden. Op deze manier werkt onze systeembeheerder ook in een gecombineerde Mac en Windows omgeving en zijn uurtarieven voor ter plekke werken en voorrijden en op afstand beheren verschillen nogal. Het is maar een tip. |
Color Concepts BV | Het grootste, onafhankelijke profilerings- en testlaboratorium ter wereld voor LFP.
|
|
|
|
leonardo61
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 1412 | Lid sinds: 25-12-2003 | Geplaatst om: 13:30 - 02-10-2007
Die zullen best wel bestaan;meen me te herinneren op Marktplaats zo'n adv. gezien te hebben. Maar kan haar zoon niet helpen of via macmiep.nl of dit forum. Om al voor simpele problemen prof. hulp inteschakelen,beetje overdreven als je 't mij vraagt. |
|
|
|
|
TGV
Niet Aanwezig
MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 220 | Lid sinds: 03-10-2005 | Geplaatst om: 13:38 - 02-10-2007
Op marktplaats, ebay, speurders vind ik niks (in de buurt), maar ik heb net gehoord over zoekcomputerhulp.nl. Alleen staan daar dan veel bedrijven op die wel zeggen dat ze Apple ondersteunen maar op hun homepage alleen over Windows praten... Maar kan haar zoon niet helpen of via macmiep.nl of dit forum. Dat eerste is niet aan ons om te beoordelen (het zal wel zijn voor 't geval hij niet in 't land is en zo) en de tweede is nog wat hoog gegrepen voor iemand die echt letterlijk nog nooit een computer heeft aangeraakt. Maar misschien is het een goede hint zodra ze de beginselen een beetje beheerst. |
|
|
|
|
CollieHome
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 430 | Lid sinds: 15-11-2004 | Geplaatst om: 14:23 - 02-10-2007
| Mijn moeder heeft sinds een half jaar haar iMac. Ze had nog nooit een computer aangeraakt. Ze is nu 65 en ze heeft de meeste hulp telefonisch gekregen van me . En dit zonder problemen. En als je steeds op andere moet rekenen gaat dit inderdaad wel wat euros kosten. En ik denk niet dat dit de bedoeling is. Als je iemand laat switchen is het ook normaal dat je ze steunt en helpt. Soms gaat dat makkelijk van op afstand maar soms moet je er tijd in investeren. Of ze boeken cado doen ;-) |
Tinkerooz-->Honden Begeleiding/training/pupbegeleiding/Australian Shepherd kennel
|
|
|
|
ab
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 420 | Lid sinds: 21-01-2003 | Geplaatst om: 15:30 - 02-10-2007
|
|
|
TGV
Niet Aanwezig
MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 220 | Lid sinds: 03-10-2005 | Geplaatst om: 15:37 - 02-10-2007
Bedoel je dat ze daar lid van kan worden en er dan met problemen terecht kan? |
|
|
|
|
joram
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 7822 | Lid sinds: 19-02-2004 | Geplaatst om: 15:56 - 02-10-2007
't Wordt hier als je het heel lief vraagt ook wel eens gedaan hoor We zijn een supportforum, maar ons support eindigt niet altijd bij het internet zelf, hehe. Ik ben wel eens bij iemand langs geweest om 'm te helpen... ik woon alleen niet in de buurt van Katwijk aan Zee |
- iMac 21.5" - i3 3.2Ghz - 12GB ram - 1TB HD & 128GB SSD+Optibay - Ati 5670 512MB - Apple TV 2, jailbreaked met Seasonpass & ATV Flash / iPhone4 16GB Black
|
|
|
|
Robert
Niet Aanwezig

Redactielid
|
Aantal berichten: 20759 | Lid sinds: 11-11-2003 | Geplaatst om: 16:02 - 02-10-2007
| Als je het niet de spuigaten uitloopt dan rijdt ik wel een keer naar Katwijk hoor, is niet zo ver van Den Haag... |
|
Robert is van beroep fotograaf. Kijk hier voor zijn website in beweging.
|
|
|
|
Toco
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 3424 | Lid sinds: 03-02-2004 | Geplaatst om: 16:21 - 02-10-2007
Wellicht is een cursus/boek ook een idee? |
1 NAS wil ik niet, ik wil op NAS-1.
|
|
|
|
|
|