Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Vragen: Algemeen
         Mac-hulp-aan-huis: bestaat dat?

Welkom bij Vragen: Algemeen 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 4 ]   

Marius8
Niet Aanwezig

Junior Lid
Aantal berichten: 36 | Lid sinds: 26-12-2010 | Geplaatst om: 15:58 - 26-01-2012
LogMeIn en Teamviewer zijn uitstekende tools om iemand te helpen.
Zelf help ik meerdere senioren die van 6 tot 120 Kilometer bij mij vandaan wonen met behulp van het gratis Teamviewer.
Belangrijk is om te weten welk niveau de hulpbehoevende heeft zodat je daar de hulp op kan afstemmen.
Ik sta er steeds weer van te kijken hoe snel die mensen het oppakken en zeker met een Mac.
Na de eerst week wat intensiever hulp geboden te hebben is het aantal contacten al snel minder.

Teamviewer werkt perfect ook om mensen met een Windows machine te helpen. Met Teamviewer ziet de geholpene wat je doet en kan de sessie makkelijk afbreken als dat nodig is.

markof
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 988 | Lid sinds: 26-10-2009 | Geplaatst om: 16:06 - 26-01-2012

Citaat: DTP2 om 13:26, 2-10-2007
Wat misschien een beter idee is is door middel van het gratis Logmein i.c.m. Skype iemand te zoeken die verstand heeft van Mac en die de problemen op afstand kan helpen oplossen en dat ook via Skype kan uitleggen. Scheelt een hoop geld al dat voorrijden. Op deze manier werkt onze systeembeheerder ook in een gecombineerde Mac en Windows omgeving en zijn uurtarieven voor ter plekke werken en voorrijden en op afstand beheren verschillen nogal.

Het is maar een tip.

Of anders gewoon via dit MacFreak forum en anders bij de buren. Geheel gratis en er zijn zo velen geholpen.   

PeterCornelis
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 2511 | Lid sinds: 26-05-2003 | Geplaatst om: 18:53 - 26-01-2012
LogMeIn en Teamviewer heb je helemaal niet nodig. Het kan gewoon met iChat, waarbij de audiochat dan intact blijft en je dus met elkaar kan blijven praten. Ik help vaak op deze manier.

2x MBP; iPhone 4S; iPad2; TV3
www.appleclubeindhoven.nl

paulusch
Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1003 | Lid sinds: 19-02-2010 | Geplaatst om: 19:21 - 26-01-2012
Heren, graag off topic blijven. Dit topic is nog van 2007.

Viool
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 711 | Lid sinds: 24-07-2004 | Geplaatst om: 11:24 - 27-01-2012

Dit is zo grappig,
Nietsvermoedend een topic lezen en er dan op bladzijde 4 achterkomen dat het al 5 jaar oud is.

Ben wel benieuwd hoe het met de betreffende persoon gaat momenteel.

Noord Nederlands Orkest
"vreemden zijn vrienden met wie u nog kennis moet maken"

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 4 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media