Aantal berichten: 635 | Lid sinds: 31-08-2004 | Geplaatst om: 11:50 - 20-07-2008
Ontdek dat ik tegenwoordig allerlei knopjes mis als ik een transactie wil afronden op de Ebay bij gebruik van Safari. Kan met andere instellingen in Safari geen oplossing vinden. Bug van Ebay? In Firefox gaat het wel goed. Zie voorbeeld hieronder.
DNA Niet Aanwezig
Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1706 | Lid sinds: 22-08-2007 | Geplaatst om: 12:37 - 20-07-2008
Das gek...
Ik heb die opties wel.. in Safari. Miss moet je eens kijken als je bij de opties, iets van opties aan kan zetten?
Ik heb wel weer last van dat hij ineens de pagina's niet meer kan vinden/laden.. maar als je dan 5 keer op vernieuwen druk schiet hij wel weer door. Hier heb ik een hele tijd geen last van gehad maar nu ineens wel weer.
Apple = Click, Boom, Amazing!
mug Niet Aanwezig
MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 635 | Lid sinds: 31-08-2004 | Geplaatst om: 00:23 - 21-07-2008
Voor de tweede keer nogmaals alle instellingen van Safari bij langsgelopen. Heb nu de fout gevonden. Ik had de plug-in "SafariBlock" (advertentie blokker) "te scherp" ingesteld. En de opmerking van DNA klopt: ...pagina's niet meer kan vinden/laden.. maar als je dan 5 keer op vernieuwen druk schiet hij wel weer door. Hier heb ik een hele tijd geen last van gehad maar nu ineens wel weer.... Dit is m.i. na laatste security update het geval.