|
|
|
|
Ikea
Niet Aanwezig
Nieuw Lid
|
Aantal berichten: 13 | Lid sinds: 17-07-2008 | Geplaatst om: 21:56 - 20-07-2008
Hallo weer, Excuses als ik wat verkeerd doe, maar mijn vraag kan ik niet meer terugvinden. Wanneer ik het forum aanklik dat ik heb gebruikt krijg ik maar 2 onderwerpen. Ik wilde jullie even de status vertellen van mijn problemen met Airport Express. Ik heb zowel internet verbinding als een groen lampje op mijn AE. Dus dat is positief. Alleen.... in I-tunes zie ik rechtsonder wel de knop om te switschen van mijn pc naar Base station maar Base stattion blijft cursief dus kan nog niet worden geactiveerd. Wel een stuk verder weer, he? Groetjes, Ikea |
|
|
|
|
heuvelrach
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak! MacFreak Donateur
|
Aantal berichten: 3061 | Lid sinds: 12-10-2001 | Geplaatst om: 10:01 - 21-07-2008
Ikea, je moet je onderwerp wat beter omschrijven. 'Paar vraagjes' zegt niks en veel mensen zullen het onderwerp dan niet openen. Bovendien kun je beter gebruik maken van de forumonderdelen waar je vraag over gaat (Airport valt dan onder Netwerken), dan krijg je ook meer aandacht voor je vraag dan wanneer je alles zomaar onder Algemeen zet. Los daarvan, ik zie hier ook nog maar vier onderwerpen hier en in OS X Software zijn ook hele pagina's weg. Dus dat ligt niet aan jou. |
iMac alu 20", 2,4Ghz, 320 GB, 2GB, OS X 10.6
|
|
|
|
BartjeGossen
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 1082 | Lid sinds: 23-10-2004 | Geplaatst om: 10:12 - 21-07-2008
Als het goed is, is het draadje nu niet meer relevant. Ze heeft deze vraag iets uitgebreider gepost bij OMT en daar is inmiddels antwoord gegeven. In het kort: Ikea kon geen muziek afspelen via Airtunes danwel wist niet hoe de Express geconfigureerd kon worden om zowel te kunnen internetten als AirTunes te gebruiken. Ik was van mening dat daar of een kabel of WDS voor nodig zou zijn. Uiteindelijk is gebleken dat de Airport Express in de client-modus gezet moet worden via dit stappenplan. |
|
|
|
|
mug
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 660 | Lid sinds: 31-08-2004 | Geplaatst om: 10:17 - 21-07-2008
| Misschien moet er een "spam filter" komen voor topic titels die bestaan uit de woorden als "paar vraagjes" en dergelijke. Normaal gesproken weiger ik dit soort forum berichten te openen. Nu blijkt ook nog dat "Ikea" zijn eigen oude vraag niet weer kan vinden, i.v.m. ontbreken van een goede titel/kop natuurlijk ... |
|
|
|
|
Ikea
Niet Aanwezig
Nieuw Lid
|
Aantal berichten: 13 | Lid sinds: 17-07-2008 | Geplaatst om: 10:48 - 21-07-2008
Excuses voor de irritatie. Het is voor mij nieuw en ben constant aan het leren. De volgende keer weet ik dat het onderwerp duidelijker moet worden omschreven.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|