Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Vragen: Algemeen
         iPhone 5 juli besteld bij Easy-M Turnhout, nog NIETS ?

Welkom bij Vragen: Algemeen 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
   [ 1 2 ]    Volgende »

Q4
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 630 | Lid sinds: 04-06-2003 | Geplaatst om: 18:15 - 15-11-2009
Ik heb op 5 juli twee iPhones 3GS 32GB zwart besteld bij Easy-M te Turnhout.
Tot op heden nog niet geleverd gekregen en als ik bel, delen ze alleen mee dat ze niet opzoeken waar ik op de lijst sta.

Vandaar dat ik mij tot hier wend.

Zijn er mensen die daar exact dezelfde iPhone besteld hebben en inmiddels wel geleverd hebben gekregen. Zo ja, wat was je besteldatum?

Gertjan
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 869 | Lid sinds: 19-08-2002 | Geplaatst om: 19:41 - 15-11-2009
Ik heb de  vorige iPhone daar gekocht en dat was toen ook lang
wachten. Zelf een keertje langsgeweest, toen konden/wilden ze
ook  niets  zeggen  (nog voor dat ik mijn naam genoemd had).
Kort daarna een mailtje met het bericht dat ie binnen was.

Kortom; de levertijd is afgrijselijk lang. Mobistar/Appe verdeelt
nogal raar en mondjesmaat naar de ressellers als Easy-M. Maar
daar kunnen onze zuiderburen meer info over geven.

******* Switched sinds 13-9-2000 *******

Gottfried Julius
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 404 | Lid sinds: 31-12-2005 | Geplaatst om: 19:48 - 15-11-2009
"België hé"  ( hi )

En daar kom je nu pas mee?

Juul

http://www.norderney.nl

Geertt
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
Aantal berichten: 10 | Lid sinds: 16-03-2009 | Geplaatst om: 19:57 - 15-11-2009
De wachtlijst is normaal te vinden bij Herentals. Daar is iemand aangesteld die de iPhones verdeeld en dergelijke.

Het heeft niets te maken met wat voor type je bestelde bij Maes (easy-m).
De wachttijden zijn inderdaad ontzettend lang, maar dit heeft te maken omdat apple een contract heeft gesloten met Mobistar en ze dus krijgen van Mobistar ipv Apple.

Nog een reden is omdat de wachtlijst van Maes oploopt tot ongeveer een 500 mensen.
En ze krijgen er ongeveer 10-20 per maand binnen.  

Ik kan je alleen maar vertellen, mensen die in juli besteld hebben zouden normaal gezien in december hun iPhone moeten krijgen.

Wil je echt zekerheid, moet je eens even contact opnemen met easy-m Herentals.

hitchhiker
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 8036 | Lid sinds: 22-07-2003 | Geplaatst om: 23:52 - 15-11-2009

Citaat: Q4 om 18:15, 15-11-2009
Tot op heden nog niet geleverd gekregen en als ik bel, delen ze alleen mee dat ze niet opzoeken waar ik op de lijst sta.

Even aangenomen dat die dingen elders beter verkrijgbaar zijn, zou je kunnen zeggen dat ze die iPhone lekker op een donkere plek parkeren, mocht hij ooit nog aankomen.
Dit is service van het laagste niveau. Annuleren, in gebreke stellen etc., enz. wat er juridisch nodig is in België en ergens anders een telefoon kopen.
Natuurlijk niet een tweede keer, zelfde steen...   

Don't Panic!

MacMiep
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2261 | Lid sinds: 31-03-2003 | Geplaatst om: 01:33 - 16-11-2009
Ik heb wel eens gedacht "Als ik een iPhone zou willen, zou ik 'm zeker in België kopen."
Dit omdat ik een hekel heb aan de koppelverkoop hier in Nederland. Als ik een telefoon koop, wil ik nergens aan vast zitten.

Maar nu schrik ik toch echt wel eventjes. Is dit ding in heel België zo slecht leverbaar?
En hoe komt dit? Is dit beleid van Apple ofzo? Omdat ze niks aan de telefoonkosten verdienen met een 'los' gekochte iPhone?

Als dat zo is: SCHANDE.

grtz,
MM

Al tien jaar beheert Miep de MacMiepMacCursus op http://www.macmiep.nl!

karel apple
Niet Aanwezig

Redactielid
Aantal berichten: 5741 | Lid sinds: 17-04-2005 | Geplaatst om: 07:39 - 16-11-2009
Ik krijg de indruk dat de schaarste alleen maar in de grensstreek is, waar er een grote vraag uit Nederland naar iPhones is. Mobistar houdt daar geen rekening mee met de uitlevering. En in de Mobistar winkels zelf heb ik ook de indruk dat ze liever een iPhone met abonnement verkopen dan zonder.

Maar een vriend van mij kon onlangs in Brussel gewoon een aantal iPhones (32 GB zwart, dus het populairste model) kopen. Die lagen daar gewoon op de plank.

Witte iPhones zijn trouwens makkelijk verkrijgbaar dan zwarte.

repareer uw Mighty Mouse | Join the Fon | 360vr panorama's |
Where On Google Earth?
The Online Geography Game

Q4
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 630 | Lid sinds: 04-06-2003 | Geplaatst om: 13:06 - 16-11-2009
Twee weken gelden was ik in Antwerpen en daar was zowel bij de MediaMarkt, de Apple winkel als alle Mobistar winkels niets te krijgen..
Wachttijd tot 4 maanden vertelden ze me

MacEvdZ
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 459 | Lid sinds: 20-06-2008 | Geplaatst om: 20:25 - 16-11-2009
complimenten voor het Belgische geduld.

Mac Sonnaldson
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 102 | Lid sinds: 12-07-2008 | Geplaatst om: 22:50 - 16-11-2009
Idd, de wachttijden zijn in Belgie overal zo! Zowel bij de Mobistar winkels als bij easy-m of s&s.

De wachttijden zijn idd rond de 4maanden. Ook zoals hierboven vermeld is de witte iets makkelijker te krijgen dan de zwarte!!

Een vriend van mij heeft een maand geleden wel zijn iphone besteld bij S&S, en die heeft hem vorige maand gekregen! Soms is het héél gek, en kan je hem wel snel krijgen!!

Maar idd, het is geduld, geduld, geduld, geduld, geduld, geduld, geduld en geduld hebben!!

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
   [ 1 2 ]    Volgende »

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media