Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Vragen: Algemeen
         HetNet werd KPN: problemen hier.

Welkom bij Vragen: Algemeen 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
   [ 1 2 ]    Volgende »

ApplePunt NL
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 855 | Lid sinds: 06-03-2005 | Geplaatst om: 12:59 - 29-11-2009
Hoewel er niets is veranderd (zegt KPN), is alles anders (ervaar ik).

Hoe bij mijn account te komen nog?
Hoe bij mijn webdomeinen te komen?

Het inloggen bij KPN loopt dramatisch vast.

Welke MF-er heeft goeie ervaringen? Ik hoor ze graag.

(Bewerkt door ApplePunt NL om 17:00, 29-11-2009)

hitchhiker
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 8036 | Lid sinds: 22-07-2003 | Geplaatst om: 15:38 - 29-11-2009
Veel vager moet het inderdaad niet worden.

Zou je even kunnen uitleggen wat je probleem is en wat er dan 'niet veranderd is'.

Don't Panic!

ApplePunt NL
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 855 | Lid sinds: 06-03-2005 | Geplaatst om: 15:49 - 29-11-2009
1. Het inloggen bij KPN loopt dramatisch vast.
2. KPN steeds zegt dat er door de overgang van het HetNet naar KPN niets is veranderd.
3. Ik kan vervolgens mijn emailaccounts niet meer bereiken/aanpassen en ook mijn domein-gebruik (max. 25MB per account) bekijken.

Vraag: Zijn er HetNet-ers die nog steeds met hun eerdere/oude inlog inloggen, of werken zij nu met hun kpn-inllog (omdat zij bv. al telefoonklant zijn -- zoals ik).

Behoorlijk concreet deze vragen -- toch?

ovvk
Niet Aanwezig

Gevorderd Lid
Aantal berichten: 53 | Lid sinds: 05-10-2005 | Geplaatst om: 16:35 - 29-11-2009
Ga eerst eens even kijken of met jouw inlog gegevens het aanmelden op
KPN webmail lukt.

Lukt dat, dan weet je zeker dat je kunt inloggen bij KPN
Dan moet je het dus in je eigen compeuteltje zoeken.

Lukt dat echter ook niet,
Dan heb je grote kans dat er bij KPN iets gewijzigd is.

suc6

ApplePunt NL
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 855 | Lid sinds: 06-03-2005 | Geplaatst om: 16:49 - 29-11-2009
@ovvk: bedankt.

lijkt me een goed begin!

Dick de Roos
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2275 | Lid sinds: 10-01-2001 | Geplaatst om: 16:52 - 29-11-2009
Misschien wat concreter:
Ik heb ook een brief ontvangen van de KPN, met de mededeling dat er niets veranderd is.
Maar als ik mijn rekening wil bekijken en/of als ik naar Webmail wil gaan (dat is het benaderen van mijn e-mail via internet) krijg ik de mededeling dat mijn inlognaam en/of mijn wachtwoord niet klopt.
Kortom behoorlijk duidelijk dit, behalve hoe ik bij  mijn rekening c.s. kan komen.
Verder werkt internet en e-mail wel. Dat dan wel weer.

Edit:
Ook handig als je wat wilt bij de KPN:
Citaat: Voor Mac-Safarigebruikers
Pagina kon niet worden geopend...
De pagina die je zojuist wilde openen, kan niet worden getoond in browsers (surfprogramma's) als Safari en Opera. In een andere browser kan de pagina wel worden geopend. Een alternatief, dat je gratis kan downloaden, is de browser Mozilla Firefox.

Overigens mogen ze tegen mij best U zeggen.      

(Bewerkt door Dick de Roos om 16:57, 29-11-2009)

Argument is the worst sort of conversation. (Jonathan Swift)
Groeten,
Dick de Roos

hitchhiker
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 8036 | Lid sinds: 22-07-2003 | Geplaatst om: 17:11 - 29-11-2009

Citaat: Dick de Roos om 16:52, 29-11-2009
Ik heb ook een brief ontvangen van de KPN, met de mededeling dat er niets veranderd is.

Kortom behoorlijk duidelijk dit

Vindt je het erg om er rekening mee te houden dat niet iedereen in Nederland bij HetNet zit?

Als er niks veranderd is waarom probeert appelpunt dat op kpn in te loggen?   

Don't Panic!

ApplePunt NL
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 855 | Lid sinds: 06-03-2005 | Geplaatst om: 17:14 - 29-11-2009
bbal: ja zo ongeveer alle opties geprobeerd, echt.

op een zeker moment weigert kpn nog met inloggen door te gaan [te veel pogingen, je wordt voor 24 u geblokkeerd] en vraag een nieuwe inlog aan (klant!).

vervelend vind ik dat hetnet op geen enkele meer bereikbaar is, men is gewoon weg en onvindbaar.

'hun nieuwe loket' (kpn) heeft (of wekt op zijn minst die schijn) zijn eigen methodes die - volgens de kpn-site - voor voormalige hetnet-klanten geen verschil geeft: 'niets aan de hand, hetnet-klanten kunnen gewoon bij kpn verder.

mijn kpn-inlog is voorlopig verlopen - zie boven - benieuwd hoe het nu verder kan gaan...

er is vast een vervolg.

hitchhiker
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 8036 | Lid sinds: 22-07-2003 | Geplaatst om: 17:39 - 29-11-2009
Misschien had je even het net kunnen bellen of de FAQ kunnen lezen daar staat o.a.:

Citaat: Hoe moet ik inloggen om bij Mijn Gegevens te komen?
Vanwege de werkzaamheden in het kader van de naamswijziging is het tijdelijk niet mogelijk om in te loggen in Mijn Gegevens.

en:

Citaat: Hoe moet ik inloggen om bij mijn Netmail te komen?
U kunt tijdelijk nog inloggen via HetNet.n, www.netmail.nl, netmail.hetnet.nl en webmail.hetnet.nl. Ook via www.kpnvandaag.nl kunt u inloggen met uw huidige gebruikersnaam en wachtwoord. U kunt hier inloggen om uw e-mail te bekijken.

[edit]Ik weet niet of dit helpt, maar omdat je vertikt om te vertellen waar je nou precies zit te wroeten is dit het beste wat ik kan verzinnen[/edit]

Don't Panic!

Dick de Roos
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2275 | Lid sinds: 10-01-2001 | Geplaatst om: 18:16 - 29-11-2009
Ik heb (via FireFox, want Safari werkt daar niet) een e-mail-bericht gestuurd naar de KPN-klantenservice.
We wachten maar af.

Argument is the worst sort of conversation. (Jonathan Swift)
Groeten,
Dick de Roos

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
   [ 1 2 ]    Volgende »

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media