Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Vragen: Algemeen
         HetNet werd KPN: problemen hier.

Welkom bij Vragen: Algemeen 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

Godfather
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2775 | Lid sinds: 24-11-2004 | Geplaatst om: 18:25 - 29-11-2009
Even geheel offtopic;

Citaat: Overigens mogen ze tegen mij best U zeggen.

Vind je dat nu echt nodig?

iMac DV SE - PMG4 FW800 - Mac Pro '08 - MacBook 2.4 13.3" - iPad 16GB - Mac mini mid 2010 - iPhone 4

Heiman Alberda
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1653 | Lid sinds: 22-12-2001 | Geplaatst om: 00:30 - 30-11-2009
Om even off-topic door te gaan...
Net zoals Dick erger ik mij aan het
ongebreidelde tutoyeren wat hand
over hand toeneemt. We kennen
elkaar niet, zijn geen vrienden of
famiie, dus laten we de beleefdheid
in acht nemen.
Tutoyeren is in het eerste contact
not done. IMHO

Maar goed laten we terug gaan naar
KPN. Daar gaat het uiteindelijk om

iMac 2 GHz Intel Core 2 Duo 4 Gb OS 10.6.8
MacBook 13.3 2,1 GHz Intel Core 2 Duo 2Gb OS 10.6.8
eMac G4 1Ghz 1Gb OS10.4.11

Panico
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2730 | Lid sinds: 11-03-2004 | Geplaatst om: 01:47 - 30-11-2009
Het viel mij ook niet mee toen KPNPlanet verkaste naar HetNet.

De oplossing zat toen oa in het lezen van de helppagina's,
waaruit bleek dat oa pop- en ftp-inlognamen veranderd waren.

Wat niet veranderd was: e-mailadres en factuuradres    

KPN is infrastructuur aan het afstoten c.q. "bundelen" (no pun),
dus het kan wel eens even duren voor alles weer goed draait...

Keep watching this space!

http://www.pauldj.nl/  ("Interesting reaction! But what does it mean?")

MacFrankie
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 5816 | Lid sinds: 09-02-2004 | Geplaatst om: 07:37 - 30-11-2009
Off-topic: ik word bij voorkeur door iedereen die ik ken getutoyeerd, dat schept een band, geen afstand. En het communiceert makkelijker, je hoeft niet na te denken over grotendeels verouderde beleefdheidsvormen. Maar getutoyeerd worden door een grote, logge organisatie, waar je geen band mee hebt, en waar je de mensen niet kent, en je wilt ze ook niet leren kennen, dat is een heel ander verhaal.

On-topic: ik ben benieuwd wanneer Planet en uiteindelijk ook XS4ALL hun autonomie binnen KPN verliezen. Ik internet al via een kabelaar, en daar blijf ik ook bij, vorige maand heb ik besloten niet naar Glashart (die KPN als enige z'n diensten laat leveren over de glasvezels) te gaan als die over enkele maanden beschikbaar komt. Dit soort draadjes sterken mijn beslissing van toen!

Op mijn werk heb ik al Windows, thuis wil ik geen systeembeheerder meer zijn!

ApplePunt NL
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 855 | Lid sinds: 06-03-2005 | Geplaatst om: 08:19 - 30-11-2009
On topic.

Opgeteld: toch niet zo vlekkeloos als HetNet en KPN zich de transitie hadden voorgesteld.
En nu bijna een maand verder nu ...
Is niet goed.
Natuurlijk kan het nog slechter, okay. Maar voor een kundig bedrijf...

Panico
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2730 | Lid sinds: 11-03-2004 | Geplaatst om: 13:30 - 30-11-2009
Diensten die met Mijn beginnen vind ik te kinderachtig om serieus te nemen.
Kundig of niet, dat is de vraag. Het geld (met de kennis) is verkwanseld aan de beurs(gang)...

Toch moet je de helppagina's in de gaten houden, en klagen helpt    

(Toen mijn moeder na administratieve veranderingen (incasso van andere rekening)
plotseling een maand niet bleek te hebben betaald (ze was op vakantie, een maand ja),
kon ze nog wel de mail ophalen waarin stond dat ze tijdelijk geen mail kon ophalen!
Dat komt, ze had nog wel verbinding met internet, en er is geen papieren nota...
Toen de nota online alsnog voldaan was kon ze een paar dagen later weer bij haar mail.
Dit alles terwijl er ook nog die transitie aan de gang was, en ik eerst de inlog verdacht had.)

Ik bedoel maar: via de helppagina's en de inlogpagina's moeten ze hun klanten vasthouden!

edit: haakjes

(Bewerkt door Panico om 13:52, 30-11-2009)

http://www.pauldj.nl/  ("Interesting reaction! But what does it mean?")

YoYelloW
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 629 | Lid sinds: 07-02-2004 | Geplaatst om: 13:50 - 30-11-2009
sowieso inloggen in mijnkpn kan het beste via https://www.kpn.com/inloggen.htm

het inlog venster op kpn.com geeft nog wel eens problemen, inloggen met hoofd gebruikersnaam, zonder @kpnmail etc er achter zou gewoon moeten werken. de werkzaam heden die met de overgang van hetnet naar kpn zijn geweest zijn al weken klaar dus mocht er iets niet goed gaan, dan is de kans dat je zelf iets verkeerd doet groot.

Qua inlog gegevens, contracten en dergelijken veranderd er inderdaad niets, plekken waar je moet inloggen kunnen wel anders zijn, aangezien de site van hetnet neit meer dezelfde is.

Ook je persoonlijke webspace heeft een andere domeinnaam gekregen, en is nu te benaderen via home.kpn.nl/gebruikersnaam

ftp inlog gegevens zijn dus ook qftp.home.kpn.nl  en de hoofd account naam +ww om in te loggen

"Ik weet niet waarmee de 3e wereld oorlog mee wordt uitgevochten, maar de 4e is met stokken en stenen"                                                      
Einstein
                 Macuser.nl

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media