|
|
|
|
maarjolein
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
|
Aantal berichten: 5 | Lid sinds: 02-12-2009 | Geplaatst om: 22:46 - 02-12-2009
Hallo allemaal, Sinds een paar maanden krijg ik als ik afmeld bij mijn live account deze melding: Afmelden mislukt Het afmelden is mislukt omdat de browser indirecte cookies lijkt te blokkeren. Sluit alle browservensters om af te melden. Om deze fout in de toekomst te voorkomen, moeten indirecte cookies worden toegestaan in de browserinstellingen. - Hulp nodig bij het afmelden? Ik heb het bij de MacBooks maar niet op mijn G5 Tower, begrijpt iemand dat? Tot nu heb ik er eigenlijk weinig aandacht aan besteed, maar vandaag kreeg ik orderbevestigingen van allerlei webshops waar bestellingen zouden zijn geplaatst. Wat kan iemand nou met alléén mijn live-adres doen? Ik begrijp er niets van. Jullie? Groet, Maarjolein |
|
|
|
|
hitchhiker
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 8036 | Lid sinds: 22-07-2003 | Geplaatst om: 00:25 - 03-12-2009
Die orderbevestigingen gingen niet over pillen o.i.d., m.a.w. toch spam? Ik heb het probleem ook en heb verder nergens last van. Microsoft is sowieso een beetje vreemd bezig. Haar eigen (Live-)post komt per definitie in de spambak, komt ook van een vaag en elke keer ander emailadres, en dan nu weer indirecte cookies. Die waren altijd al fout en zolang niemand mij overtuigd dat ik ze toch maar beter kan toestaan, blijf ik ze blokkeren. O ja, indirecte cookies zijn cookies die iets bewaren voor een ander domein dan van de website waar je op dat moment naar kijkt. |
Don't Panic!
|
|
|
|
cool
Niet Aanwezig

Junior Lid
|
Aantal berichten: 41 | Lid sinds: 12-04-2009 | Geplaatst om: 10:10 - 03-12-2009
| hier hetzelfde probleem (op alle 3 m'n macs). lijkt er op dat microsoft de mac gebruiker weer eens dwars wil zitten. ik heb van de overstap naar gmail nooit spijt gehad. |
MacBook Pro 2.4 GHz Intel Core i5, 8 GB 1067 MHz DDR3
|
|
|
|
maarjolein
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
|
Aantal berichten: 5 | Lid sinds: 02-12-2009 | Geplaatst om: 12:40 - 05-12-2009
Ok, waarschijnlijk heeft het dus niets te maken met die webshoporders, hoewel ik de gein niet begrijp om iemand anders z'n e-mailadres te gebruiken. (Was geen spam). Orders zijn sowieso geannuleerd omdat niet betaald werd. Maar de mislukte afmelding van hotmail/live gebeurt bij Safari, niet bij Firefox. Naja, inderdaad beter naar gmail dan. Bedankt! |
|
|
|
|
leonardo61
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 1412 | Lid sinds: 25-12-2003 | Geplaatst om: 14:05 - 05-12-2009
Je kan natuurlijk ook gewoon "Mail" gebruiken om je hotmail op te halen........
|
|
|
|
|
Dijlespurter
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
|
Aantal berichten: 7 | Lid sinds: 05-12-2009 | Geplaatst om: 18:04 - 05-12-2009
Idd alleen synchroniseert hotmail wel niet en als je elders op een niet Mac je emails checkt staan al je 'ongelezen' emails er nog |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|