|
|
Horizon
Niet Aanwezig
Nieuw Lid
|
Aantal berichten: 15 | Lid sinds: 30-08-2010 | Geplaatst om: 21:58 - 30-08-2010
Ik ben hartstikke nieuw en hoop dat dit bericht op de goede plaatst is gepost. Inmiddels ben ik nu een week de trotse bezitter van een iMac. Heel mooi en een verademing na de stokoude Windows. Heel mooi maar dus ook heel nieuw en anders dan ik gewend ben. Ik heb daarom een paar vragen. Veiligheidshalve heb ik toch een virusscanner gedownload. Zijn andere programma's zoals tegen spyware enz. raadzaam? De laatste tijd was ik met de oude pc vnl. bezig met allerlei schoonmaak en scan bezig en proberen de harde schijf op te poetsen om het ding nog vooruit te kunnen krijgen. Is dit met de iMac ook nodig, dus bv. schijfdefragmentatie? Met de mail heb ik wat moeite. Helaas komt er nu ook spam binnen. Ik begreep dat er een spamfilter actief is. Werkt deze goed en hoe is deze af te stellen? Voorheen selecteerde ik buitenlandse afzenders als spam en deze werd moeiteloos gefilterd. Hoe kan ik spam ongelezen opruimen? Meestal wordt het toch geopend wat ik uiteraard niet wil. Het lukt me nl niet meerdere berichten te selecteren en op te ruimen. Heel fijn ook dat via weergave inzoomen mogelijk is. Op zo'n mooie pc moet het toch mogelijk zijn dat deze instelling bewaard blijft? Is het ook mogelijk om via mail de letters te vergroten? Standaard is het voor mij net wat te klein allemaal.
|
|
|
|
|
michelvdb
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 4197 | Lid sinds: 31-10-2001 | Geplaatst om: 22:15 - 30-08-2010