|
|
|
|
Horizon
Niet Aanwezig
Nieuw Lid
|
Aantal berichten: 15 | Lid sinds: 30-08-2010 | Geplaatst om: 10:33 - 16-09-2010
Ach, op deze manier is de lol er wel van af hoor. Het is vast heel stoer om mensen af te zeiken zo anoniem. Ik vind het vooral erg zielig om de woorden van Godfather te gebruiken. Laat ik dit soort lui deze lol maar niet gunnen. andere mensen met positieve reacties, nog wel vriendelijk bedankt. (Bewerkt door Horizon om 10:36, 16-09-2010) |
|
|
|
|
Godfather
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 2775 | Lid sinds: 24-11-2004 | Geplaatst om: 13:18 - 16-09-2010
Doe nou niet zo overdreven want ik zeik helemaal niemand af en ik voel me er ook niet stoer bij. Anoniem ben ik inderdaad, net zoals jij dat bent 'horizon'. Dit is bewust, niet om stoer te zijn maar omdat ik heb gezien hoeveel ellende dit kan meebrengen als niet-anonieme wanneer je alleen al naar de historie van MacFreak kijkt. Anyway, ondanks dat de moderator waarschuwt maak je het toch persoonlijk dus ik zal je maar gewoon 'helpen' hoewel ik eigenlijk had besloten om niet als een papegaai alles te moeten gaan herhalen voor nieuwkomers. - Installeer een virusscanner om virussen ongedaan te maken voor PC gebruikers, voor de Mac is het niet nodig. Je neemt enkel de Windows gebruiker in bescherming. ClamAV is een goeie of anders Intego, leuk bedrijf vind ik. - Defragmenteren is sinds kort ineens geen onzin meer kennelijk, ik vond het altijd onzin maar volg het volgende nauwlettend: http://www.macfreak.nl/forums/topic/3/21518/defragmentatie/ (via de zoekmachine gevonden overigens, maar dit topic kwam na jouw topic dus die kon je daarvoor niet vinden) - Het spamfilter leert vanzelf dus je hoeft enkel wat mails aan te duiden als spam en Mail zal dit later zelf ook beter gaan herkennen. - Lettertypen kun je allemaal in de voorkeuren van Mail vergroten. Druk simpelweg op en het 'komma' teken (,) in Mail om de voorkeuren te bekijken en te wijzigen. Veel succes ermee en als je vragen hebt, post ze vooral. |
iMac DV SE - PMG4 FW800 - Mac Pro '08 - MacBook 2.4 13.3" - iPad 16GB - Mac mini mid 2010 - iPhone 4
|
|
|
|
boni
Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 4372 | Lid sinds: 02-02-2003 | Geplaatst om: 14:10 - 16-09-2010
|
|
|
Robert
Niet Aanwezig

Redactielid
|
Aantal berichten: 20759 | Lid sinds: 11-11-2003 | Geplaatst om: 14:17 - 16-09-2010
Ik biedt me bij deze ook voor dat soort hulp aan, even via iChat het scherm overnemen terwijl je e.e.a. over de audio-connectie uitlegt blijkt vaak enorm verhelderend. M.a.w. hier krijg je expert-hulp aangeboden gratis en voor niets... |
Robert is van beroep fotograaf. Kijk hier voor zijn website in beweging.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|