Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Vragen: Algemeen
         Bamboo scribe niet te verwijderen?

Welkom bij Vragen: Algemeen 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met 1 pagina

Kyo
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
Aantal berichten: 1 | Lid sinds: 16-09-2010 | Geplaatst om: 18:06 - 16-09-2010
Hallo mede macfans!

ik heb een klein probleempje, of ja, meer een irritant dingetje op mijn macbook pro. ik heb een bamboo pen, en hier werk ik veel mee, nou heb ik laatst eens voor de gein gekeken bij wacom wat voor software zij aanbieden, en heb toen bamboo scribe gedownload. het beviel niet echt, en ik besloot het te verwijderen, maar nou blijft er een irritant icoontje in mijn taakbalk staan, rechts boven staat nog steeds een icoontje, die, wanneer ik mijn muis erop houdt, vraagt of ik bamboo scribe wil tonen, en geeft ook de optie: Open toetsenbord... weer. ik heb al het een en ander geprobeerd, maar ik krijg het niet weg..... zo ben ik in mijn bibliotheek op zoek gegaan naar een .plist bestandje, maar dit mocht niet werken. ook onder de voorkeuren kan ik niks vinden over het verbergen en/of verwijderen van dit gevalletje op mijn balk!

heeft een van jullie een idee hoe dit op te lossen,

groeten,

Kyo.

Pieterr
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 6384 | Lid sinds: 26-08-2009 | Geplaatst om: 18:16 - 16-09-2010

Zo?

http://forum.wacom.eu/viewtopic.php?f=6&t=1658

Citaat: I managed to get rid of it by removing BambooScribeTSC.component from /Library/Components/.

"One experiment is better than a thousand expert opinions. Try it."

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met 1 pagina

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media