Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Vragen: Algemeen
         Dnschanger probleem: Macscan vindt niks, Telfort wel

Welkom bij Vragen: Algemeen 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 ]   

Sypie
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2739 | Lid sinds: 29-07-2008 | Geplaatst om: 11:01 - 29-12-2011
Dat hangt helemaal van je downloadbronnen af. Ik download regelmatig een stukje software om te proberen. De eventuele wachtwoorden staan dan op het forum of de site die de link aanbiedt.

Daarnaast: als je torrents zoekt via bijvoorbeeld torrentz.en dan staat er bij sommige linkjes een groen vinkje achter. Dat is ook iets wat je niet ongemoeid moet laten, die staan daar niet voor niks.

Als je dat ook had gedaan bij je Office en of je iWork dan zou er niks aan de hand moeten zijn. Ik heb ze ook beide om te proberen en ik ben nog geen gekke dingen tegengekomen. Je moet dus niet op het eerste het beste downloadlinkje klikken! That's all.

MacFrankie
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 5816 | Lid sinds: 09-02-2004 | Geplaatst om: 12:53 - 29-12-2011

Citaat: Sypie om 11:01, 29-12-2011
Je moet dus niet op het eerste het beste downloadlinkje klikken! That's all.

Dat is een wijze levensles!

Als je iets doet wat mogelijk wat minder legaal is, dan moet je uitkijken. Als je (op internet, in een mailtje) iets tegenkomt wat te mooi lijkt om waar te zijn, dan kun je ervan uitgaan dat het ook echt te mooi is om waar te zijn, met andere woorden: het is nep, het is phishing, het zal problemen opleveren.

Op mijn werk heb ik al Windows, thuis wil ik geen systeembeheerder meer zijn!

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media