|
|
Sypie
Niet Aanwezig
Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 2738 | Lid sinds: 29-07-2008 | Geplaatst om: 11:37 - 02-01-2012
| Gebruik je voor het bijhouden van je bronnen wel de "cite while you write"? Zelfs in Office Word zit een functie om de bronnen bij te houden waarmee je aan het einde van je document in 1 klik een hele bibliografie samen te stellen tot op de comma nauwkeurig. |
|
|
|
|
Navigator
Niet Aanwezig

Moderator
|
Aantal berichten: 317 | Lid sinds: 03-10-2010 | Geplaatst om: 11:39 - 02-01-2012
Helaas is die functie mij totaal onbekend; zou je daar iets meer over willen vertellen? Klinkt namelijk uiterst interessant!! |
|
|
|
|
Erk E
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
|
Aantal berichten: 152 | Lid sinds: 24-09-2009 | Geplaatst om: 12:58 - 02-01-2012
Dat is nogal een verhaal: zoek in de Help-functie van Word op 'Bronnen, bronvermeldingen en bibliografieën toevoegen of wijzigen', daar staat het haarfijn uitgelegd. Voor een document waarbij je veel bronnen moet verantwoorden, is dat erg handig. E. |
|
|
|
|
Panico
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 2730 | Lid sinds: 11-03-2004 | Geplaatst om: 13:17 - 02-01-2012
| Toch vreemd dat alle woorden rood zijn, iets met taal/toetsenbordinstellingen misschien? |
http://www.pauldj.nl/ ("Interesting reaction! But what does it mean?")
|
|
|
|
Navigator
Niet Aanwezig

Moderator
|
Aantal berichten: 317 | Lid sinds: 03-10-2010 | Geplaatst om: 14:25 - 02-01-2012
Erk E, dat ga ik doen, dankje! Panico, tja, dat zou je zeggen, maar niet dat ik kan vinden in ieder geval....... |
|
|
|
|
marcova99
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
|
Aantal berichten: 8 | Lid sinds: 05-01-2012 | Geplaatst om: 19:34 - 08-01-2012
 |
Citaat: VwVanFan om 2:06, 2-01-2012 Stukken van internet kunnen van iedereen zijn?? Niet dat ik twijfel aan je bedoelingen of zo. (Bewerkt door VwVanFan om 2:11, 2-01-2012) |
 |
| Aan deze stomme reacties heeft Navigator niets he. Als je niks zinnigs te zeggen hebt ga je lekker onzinnig doen in je kladblok, dan heeft niemand er last van Nu weer ontopic: Ik denk dat je gewoon de spellings checker uit moet zetten Misschien (als het niet helpt) kun je een screenshot maken? (control+shift+3, dan verschijnt hij op je bureaublad ) Gr Marco |
|
|
|
|
Johan Morris
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
|
Aantal berichten: 163 | Lid sinds: 15-04-2003 | Geplaatst om: 22:18 - 08-01-2012
Soms zit in de meta-tags van HTML een taalaanduiding verborgen die ... niet noodzakelijk juist is. Of andere code die Word in de war brengt. Als je copy/paste van een HTML-pagina doet dan interpreteert Word die code en vertaalt ze naar eigen inzicht. Daardoor kan een volledig nederlandstalige tekst na plakken toch helemaal onderlijnd geraken met rode en groene golfjes, ook als je in Word onder Extra > Taal hebt aangegeven dat Nederlands de gebruikte taal is. Als je dezelfde tekst plakt met Bewerken > Plakken speciaal > Niet opgemaakte tekst, dan zijn al die verborgen codes weg en onderlijnt Word alleen enkele woorden (namen, vreemde woorden) die niet in zijn woordenboek staan. Althans, zo reageert Word versie 12.3.0 bij mij: ik heb het zojuist geprobeerd, probeer het ook eens.
|
|
|
|
|
VwVanFan
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 362 | Lid sinds: 02-08-2008 | Geplaatst om: 22:29 - 08-01-2012
 |
Citaat: marcova99 om 19:34, 8-01-2012
 |
Citaat: VwVanFan om 2:06, 2-01-2012 Stukken van internet kunnen van iedereen zijn?? Niet dat ik twijfel aan je bedoelingen of zo. (Bewerkt door VwVanFan om 2:11, 2-01-2012) |
 |
| Aan deze stomme reacties heeft Navigator niets he. Als je niks zinnigs te zeggen hebt ga je lekker onzinnig doen in je kladblok, dan heeft niemand er last van Nu weer ontopic: Ik denk dat je gewoon de spellings checker uit moet zetten Misschien (als het niet helpt) kun je een screenshot maken? (control+shift+3, dan verschijnt hij op je bureaublad ) Gr Marco |
 |
| Zo te zien heb je er verstand van. Een screenshot maakt een plaatje van je scherm,en hoe wil je daar tekst in bewerken? Met een gum? Aan deze stomme reacties heeft Navigator niets he. Als je niks zinnigs te zeggen hebt ga je lekker onzinnig doen in je kladblok, dan heeft niemand er last van |
Apple product lover........
|
|
|
|
|
|
|
|