|
|
RPdeRoo
Niet Aanwezig
Nieuw Lid
|
Aantal berichten: 2 | Lid sinds: 09-01-2012 | Geplaatst om: 20:07 - 09-01-2012
MacFreaks, Na het herstellen van m'n iPod touch (versie 3.1.3 7E18) krijg ik de Facebook app er niet meer op. Dit omdat de nieuwe Facebook app voor iOS 4.0 of hoger is gemaakt en er voor m'n iPod touch geen hogere software update beschikbaar is. Weet iemand van jullie een mogelijkheid om dit toch voor elkaar te krijgen? Thx! |
|
|
|
|
Shmoo
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 1133 | Lid sinds: 11-11-2011 | Geplaatst om: 00:46 - 10-01-2012
Welkom op het forum, Nope het is een probleem van zowel Apple (iOS) en de makers van Apps. Ik erger me er zelf ook helemaal groen en geel aan omdat het vaak voorkomt dat je update krijgt van een App die gewoon 100% werkt zodra je in de App Store terecht komt. Dus om dat lelijke Push notificatie (1) weg te krijgen van je App Store icon update je dan toch maar en dan blijkt dat je App totaal niet meer werkt. Later (als je de kapotte App al gewist hebt) blijkt dat zo'n App dan voor 4.2 + geschikt is maar dat jij hem wel binnen kreeg via de update functie. Het enige bedrijf die dit goed lijkt te doen is Marktplaats deze App heb ik op mijn iPhone 1 terwijl er een nieuwere versie is die ik niet zou kunnen installeren maar ik krijg ook geen bericht in de App Store dat er een update is. Terwijl als ik de Marktplaats App open dan krijg ik wel een pop-up met Hallo er is een nieuwere versie in de AppStore beschikbaar. Er zou gewoon een extra button moeten komen waar we ook oudere versies kunnen downloaden en installeren. Maar dat wil Apple waarschijnlijk niet omdat ze graag zien dat je upgrade naar een nieuwer model.
|
Sex - Macs and Rock-&-Roll
|
|
|
|
Shmoo
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 1133 | Lid sinds: 11-11-2011 | Geplaatst om: 00:49 - 10-01-2012
Miss. een andere vraag heb je hem ge-JailBreakt via zo'n Clyda dinges. Ik heb dat wel met mijn iPhone 1 gedaan maar ik krijg de Push notificaties niet aan de gang , je moet dan een Push Doctor programmaatje downloaden uit de reclame Clyda Store maar daar krijg ik steeds de Hash Miss Match gedoe.
|
|
|
|
|
Pattt
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
|
Aantal berichten: 117 | Lid sinds: 04-08-2010 | Geplaatst om: 17:50 - 10-01-2012
| @schmoo wat jou mischien kan helpen is het om met SAM je iPhone te hackitiveren,her er laatst een heel stuk over gelezen met uitleg erbij weet alleen niet meer waar sorry,maar ff googlen en dan moet het wel te vinden zijn |
iPhone 4 iPhone 4s airport extreme ipod classic 80gb iPad 32gb 13" MacBook pro Apple tv2 iPad 3 32gb
|
|
|
|
Shmoo
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 1133 | Lid sinds: 11-11-2011 | Geplaatst om: 18:02 - 10-01-2012
Oke ik ga eens Googlen daarop.
|
|
|
|
|
RPdeRoo
Niet Aanwezig
Nieuw Lid
|
Aantal berichten: 2 | Lid sinds: 09-01-2012 | Geplaatst om: 23:16 - 14-01-2012
 |
Citaat: Shmoo om 0:49, 10-01-2012 Miss. een andere vraag heb je hem ge-JailBreakt via zo'n Clyda dinges. Ik heb dat wel met mijn iPhone 1 gedaan maar ik krijg de Push notificaties niet aan de gang , je moet dan een Push Doctor programmaatje downloaden uit de reclame Clyda Store maar daar krijg ik steeds de Hash Miss Match gedoe. |
 |
| Nee deze is niet ge-JailBreakt, gewoon origineel gehouden. Heb zelf de nieuwe iPhone 4 waar alles inderdaad goed op werkt, m'n vriendin gebruikte de iPod touch voor thuis te facebook'en. Best jammer (maar logisch) van Apple dat ze de oudere versies van de apps niet meer beschikbaar stellen. Thx voor het antwoord! Gr |
|
|
|
|
|
|