Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Vragen: Algemeen
         Icefilms met XBMC

Welkom bij Vragen: Algemeen 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met 1 pagina

komkommer
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
Aantal berichten: 1 | Lid sinds: 17-01-2012 | Geplaatst om: 23:11 - 17-01-2012
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik probeer nu al de hele avond Icefilms in XBMC te krijgen, op de 1 of andere manier pakt hij het steeds niet? ik download allerlei Repository's waaronder bijvoorbeeld " repository-1.passion.xbmc.org" deze is wel zichtbaar, maar ik kan hem niet openen als een zipfile in XBMC? ik heb ook een speciale "repository installer gedownload, maar ook deze zie ik niet meer terug.
Ik ben tamelijk nieuw met de Mac, dus het kan zijn dat ik iets over het hoofd heb gezien?
Google en Youtube hebben mij ook niet verder geholpen, heeft iemand een linkje voor een Zipfile wat wel te openen is in XBMC ? als ik op downen druk in xbmc dan geeft hij 2 puntjes aan en zo kom je niet verder natuurlijk     ik hoop dat iemand tips heeft !
ik weet het echt nie meer.....pffff.....

therocker
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 102 | Lid sinds: 31-07-2008 | Geplaatst om: 23:53 - 17-01-2012
Een zip file moet eerst uitgepakt worden voordat de inhoud van het bestand bruikbaar is voor een programma als XBMC (ik ken het programma niet, maar het lijkt me niet erg waarschijnlijk dat er zip files ingelezen kunnen worden).
Mijn tip: probeer de file eerste uit te pakken, dubbelklikken op het zip bestandje is genoeg hij wordt dan automatisch uitgepakt door OS X.

Apple iMac i5, Apple iMac 2.4 intel duo, Apple G3/450, Apple SE30, Apple Plus, Apple ED, MSX2, TI994A ** Appelaar sinds 1986

Mekintos
Niet Aanwezig

Gevorderd Lid
Aantal berichten: 63 | Lid sinds: 25-08-2011 | Geplaatst om: 10:02 - 18-01-2012
Er zit een optie bij installatie van Video Add-ons "instaleren via zipfile" (in XBMC). Daar moet je het juiste zip file aangeven (dat 'anarcho' nogwat file). Vervolgens komt Icefilms als video addon beschikbaar.

Het koste mij ook wat moeite. Heeft denk ik niets met je Mac te maken maar is een XBMC gebeuren. Voor vragen hierover zijn er betere fora dan deze. Ik heb voor mijn ATV veel via dit forum geleerd: http://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie/ . Met die kennis kon ik het ook op mijn MBP installeren.

P.S. Icefilms is schitterend (als het werkt, en dat doet het, tot nu toe, bij mij). Downloaden van films en series is overbodig geworden. Bij mij wel alleen in DVD kwaliteit, 720p lukt niet. Ik kan er mee leven (in 90% van de gevallen). Je leest wel dat het niet bij iedereen zo werkt. Soms schijnt een premiumaccount bij Megaupload te helpen (dat wordt gebruikt door Icefilms om de content te streamen).

Haast zorgt niet zelden voor vertraging

Jurriaan
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1600 | Lid sinds: 25-12-2002 | Geplaatst om: 15:10 - 20-01-2012
Gisteravond heb ik ook xbmc met icefilms geinstalleerd.

Zip file uitpakken pakte ie een aantal x niet. Volgens mij wachte ik te kort. Je ziet namelijk niet dat ie bezig is met uitpakken   

Het werkte opzich goed, icefilms, helaas heeft de FBI megaupload uit de lucht gehaald, hierdoor waren films niet meer te streamen.

Vandaag werkt het met freeshared ook niet   

24 uur per dag bent u welkom in onze gemeenschap waar onze voorganger u van harte welkom heet http://www.macfreak.nl

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met 1 pagina

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media