Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Vragen: Algemeen
         PSM icm iMac & PS3

Welkom bij Vragen: Algemeen 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met 1 pagina

Jaspperr
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
Aantal berichten: 1 | Lid sinds: 03-02-2012 | Geplaatst om: 22:13 - 03-02-2012
Goedenavond,

Ik zit met een probleem waar ik nu al dagen probeer uit te komen, maar wat me niet lukt. Zelf heb ik een PS3 en hiermee wil ik Blurayfilms streamen. Dit wil ik doen vanaf mijn iMac met het programma PS3MediaServer. Nu loop ik tegen het volgende probleem aan;

PS3 en PSM zijn verbonden, kan op PS3 door al mijn mappen heen die op mijn iMac staan. Klik op een map van een Bluray film. Hierin is ook gewoon het .mkv bestand te zien. Zodra ik deze aanklik, zowel normale mkv als transcode mkv krijg ik de melding op de PS3: De data zijn beschadigd.

Vreemd want als ik een normale avi af wil spelen doet die het gewoon. En mij is wijs gemaakt dat PSM zeker weten geen problemen moet hebben met mkv bestanden.

Krijg niet alleen deze melding op de PS3, zodra ik een willekeurige film van het mkv bestand aan klik komen er twee meldingen op mijn iMac tevoorschijn namelijk; Het programma mencoder/ffmpeg is onverwacht gestopt.

Hoe kan ik er nu voor zorgen dat deze meldingen verholpen worden en ik normaal zoals zovelen een bluray film kan kijken via stream naar mijn PS3. Heb al ontzettend veel geprobeerd via internationale fora maar tot nu toe geen oplossing. Ook via google kan ik geen antwoord op mijn vraag vinden, iemand suggesties?

Bvd,

Jasper

FanBoy
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 993 | Lid sinds: 15-03-2010 | Geplaatst om: 22:28 - 03-02-2012
Hier kun je 100den oplossingen vinden

(Bewerkt door FanBoy om 22:28, 3-02-2012)

-= If you ain't got nothing nice to say, then don't say nothing at all =-

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met 1 pagina

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media