|
|
|
|
OmaShandy
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 280 | Lid sinds: 23-12-2004 | Geplaatst om: 02:44 - 04-02-2012
Lieve forumvrienden, hier ben ik weer, heb een 'nieuwe' iMac van een half jaar oud met Lion, pffff alles ziet er anders uit. Nu heb ik een mighty mouse nou ja draadloos dus, maar die heet 'muis van Geert' de vorige eigenaar dus, hoe kan ik die naam veranderen ?? Ik kan alleen de koppeling verwijderen en dan kan ik helemaal niks meer, moest mijn compie dus zomaar uitzetten, was ik niet blij mee. Wie kan mij helpen ? PS hij heet ook iMac van Geert, pfffff hoe en waar kan ik dat verandderen ?? (Bewerkt door OmaShandy om 2:50, 4-02-2012) |
Groetsels, OmaShandy en haar 4 kanjers: Aussie Zazou, Sheltie Hidde en Turkse Van's Mero en Pjotr. I love cats and dogs, but rain ... no way !
|
|
|
|
Mathy
Niet Aanwezig
MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 554 | Lid sinds: 08-05-2005 | Geplaatst om: 02:54 - 04-02-2012
Hallo OmaShandy Systeemvoorkeuren -> BlueTooth -> Apple Might Mouse -> En dan onder aan het schermpje klikken op het sterretje met het pijltje naar onder -> Wijzig naam groetjes Mathy |
|
|
|
|
Mathy
Niet Aanwezig
MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 554 | Lid sinds: 08-05-2005 | Geplaatst om: 02:59 - 04-02-2012
Hallo OmaShandy Hmmm, stiekem de tekst aanpassen..... Systeemvoorkeuren -> BlueTooth -> Configureer deling groetjes Mathy |
|
|
|
|
OmaShandy
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 280 | Lid sinds: 23-12-2004 | Geplaatst om: 03:30 - 04-02-2012
Whauw Mathie, je bent geweldig en ook wakker , ik doe toch geen oog dicht, vind alles zo anders en het lukte mij ook al niet om mijn TimeMachine (aparte harde schijf) weer over te zetten hierop, pffff heb dus ff met de hand accounts aangemaakt om te kunnen mailen en internetten Ik ga dat ook nog wel vragen hoor, maar ik wil jou niet wakker houden |
Groetsels, OmaShandy en haar 4 kanjers: Aussie Zazou, Sheltie Hidde en Turkse Van's Mero en Pjotr. I love cats and dogs, but rain ... no way !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|