Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Vragen: Algemeen
         Gesuikerde thee over Mac laten vallen

Welkom bij Vragen: Algemeen 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met 1 pagina

Ib
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
Aantal berichten: 2 | Lid sinds: 13-06-2012 | Geplaatst om: 21:35 - 13-06-2012
Beste mensen, need your help!

Ik heb net wat gesuikerde thee aan de achterzijde laten vallen. Ik dacht dat er niks in was gekomen, uiteindelijk viel hij uit. Ik heb toen onder klep verwijderd en zag toen dat er aan de onderzijde een klein beetje thee is gevallen. Wat moet ik doen? Want er staan belangrijke documenten op die ik nodig heb voor school!!

Godfather
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 3130 | Lid sinds: 24-11-2004 | Geplaatst om: 00:03 - 14-06-2012
Je haalt die o-zo belangrijke data vanaf je backup zodat je daar gewoon verder mee kunt. Daar is die backup immers voor.
Logischerwijs breng je de MacBook Pro even langs bij een service provider voor onderzoek om te kijken wat het probleem is en of het nog te repareren is mits economisch verantwoord.

Mac Pro '08 - MacBook 2.4 13.3" - iPad 16GB - Mac mini mid 2010 - iPhone 4 - Next Gen MB Pro

Kameleon
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 171 | Lid sinds: 23-04-2004 | Geplaatst om: 09:07 - 14-06-2012
Wat Godfather zegt. Je logicboard is wsl defect en dat is best een dure reparatie. Je harde schijf zal zeer wsl niks mis mee zijn, dus ook als je geen backup hebt, kun je bijvoorbeeld je harde schijf in een behuizing (laten) zetten zodat je via een andere computer je data nog kan benaderen.

There are 10 kinds of people; those who understand binary and those who don't

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met 1 pagina

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2013 - MacFreak® Interactive Media