|
|
mayo
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 968 | Lid sinds: 07-06-2007 | Geplaatst om: 13:49 - 02-08-2012
Hallo allemaal, Ik dacht dat dit (bijna) niet meer voor kwam maar er zijn bedrijven die hun documenten/internet adressen alleen geschikt hebben gemaakt voor internet explorer. (laatste update 2005 voor power pc) Erg vervelend als je je rooster thuis op een mac in wilt zien. Weet iemand een mogelijkheid om dit wel te kunnen doen op een mac? volgens mij heb ik alles geprobeerd met google. Er zijn wel wat betaalde app's die zeggen iets met internet explorer te doen maar weet niet of die de oplossing zijn. (en het is te vroeg om nu al te gaan klagen bij de ITers aldaar ) Bvd, m |
I love not men the less, but Nature more. (lord Byron)
|
|
|
|
|
|
Shmoo
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 3136 | Lid sinds: 11-11-2011 | Geplaatst om: 14:00 - 02-08-2012
Hoe bedoel je alleen adressen geschikt hebben gemaakt voor IE ? Je kan toch met elke browser naar een web pagina surfen? Mocht er een blokkade opzitten die test of je een IE browser hebt dan kun je eens proberen of kiezen vaan een andere gebruikersagent helpt. Dit doe je door in de menubalk van Safari bij Ontwikkel > Gebruikersagent > IE9 te kiezen. Mocht je geen menu-item hebben dat 'ontwikkel' heet in de menubalk dan moet je deze eerst activeren in de settings van Safari, laatste Tab onderaan. Andere oplossing is door in de settings Javascript uit te zetten dan kan de website meestal ook niet testen of je IE hebt Ja of Nee. (Bewerkt door Shmoo om 14:00, 2-08-2012)
|
|
|
|
|
FanBoy
Niet Aanwezig
Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 1189 | Lid sinds: 15-03-2010 | Geplaatst om: 14:03 - 02-08-2012
| zit er een ActiveX element in?
|
-= If you ain't got nothing nice to say, then don't say nothing at all =-
|
|
|
|
mayo
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 968 | Lid sinds: 07-06-2007 | Geplaatst om: 17:32 - 02-08-2012
bedankt voor jullie reactie. er moet ingelogt worden via https//hrm.naam van het bedrijf.nl en dat gaat volgens bijgesloten brief alleen via I.E. Ben nog steeds naar settings aan het zoeken in safari grt m
|
|
|
|
|
Glenn
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 674 | Lid sinds: 15-04-2008 | Geplaatst om: 17:47 - 02-08-2012
| Door die brief zou ik me niet te veel laten leiden, ik zou toch gewoon eens proberen dat adres in de adresbalk van Safari in te tikken. Want, ik moet ook van die webapplicaties gebruiken die volgens de bijhorende brief enkel werken in Internet Explorer. Komt het erop neer dat er niemand een andere browser heeft getest, want de applicaties blijken het gewoon te doen in Safari. Ik tikte het adres in en hoppa was binnen, zonder setting te veranderen of iets dergelijks. Als het toch in Safari niet zou lukken, zou ik het eens met Firefox proberen. Grote kans dat het daar wel lukt. Succes.
|
|
|
|
|
mayo
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 968 | Lid sinds: 07-06-2007 | Geplaatst om: 19:43 - 02-08-2012
settings = voorkeuren u hoort van mij
|
|
|
|
|
mayo
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 968 | Lid sinds: 07-06-2007 | Geplaatst om: 19:59 - 02-08-2012
Safari ingesteld op IE 9, firefox en Navigator geprobeerd en het blijft een blanco pagina. Stenentijdperk IT aldaar of ivm veiligheid deze keuze? en jullie bedankt zover voor het meedenken grt m
|
|
|
|
|
Flix
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak! MacFreak Donateur
|
Aantal berichten: 8396 | Lid sinds: 07-04-2001 | Geplaatst om: 20:44 - 02-08-2012
| Heb je FF nou geprobeerd, of Chrome? Opera wil ook wel eens een oplossing bieden. (En dan dus niet 'FF in Safari'.)
|
|
|
|
|
mayo
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 968 | Lid sinds: 07-06-2007 | Geplaatst om: 21:09 - 02-08-2012
Hallo Flix, misschien wat onduidelijk maar ja ik heb FF geprobeerd dus niet die ff setting in safari, geld ook voor navigator. Ik ga nu opera en chrome proberen. Bedankt zover. grt m
|
|
|
|
|
iPoemelke
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
|
Aantal berichten: 128 | Lid sinds: 03-10-2010 | Geplaatst om: 21:13 - 02-08-2012
Ik had hier ook last van en dat kwam door ActiveX, mijn werkgever heeft er toen voor gezorgd dat dmv Java de site ook te benaderen was door Mac ox X.
|
Macbook pro 13" 2.4 ghz 4 GB ram, iPhone 4 (black) iPhone 4 (white) Apple tv 2, iPad 2
|
|
|
|
|
|