|
|
|
|
Dark Angel
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
|
Aantal berichten: 195 | Lid sinds: 04-03-2003 | Geplaatst om: 22:15 - 04-03-2003
Hoi, Ik weet niet in welke forum ik het moet plaatsen, maarja. Ik ben pas geswitched en ik heb nu een Ibookje gekocht. Maar het probleem is dat ik er (nog) niet zo goed mee kan omgaan als met mijn oude windows-computer. Dus vergeef het me als ik een domme vraag stel. Maar nu mijn vraag, ik was dus een beetje aan het "kloten" en ik sleepte dus een link (plaatje vd chello website) naar mijn button-bar (daar waar al die knopjes zitten, zoals refresh, home etc.) En nu krijg ik dat plaatje dus niet meer weg! Het is ook nog een ongelofelijk lelijk plaatje, dus ik wil hem graag weg hebben. Kan iemand me hierbij helpen? Alvast bedankt P.S. Ik weet niet of het nog belangrijk is om te weten wat voor computer ik heb, maar het is de 800 mhz ibook met OS X.2.4.
|
|
|
|
|
|
|
RVW
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 6671 | Lid sinds: 26-10-2002 | Geplaatst om: 22:22 - 04-03-2003
Heel simpel! Hou de control toets ingedrukt en klik op dat plaatje in je buttonbar. Je krijgt dan een menuutje te zien met o.a. 'Delete'. Kies 'Delete' en dat irritante plaatje is weg.
|
My new computer's got the clocks, it rocks! But it was obsolete before I opened the box. You say you've had your desktop for over a week? Throw that junk away, man, it's an antique! Your laptop is a month old? Well, that's great. If you could use a nice, heavy paperweight...
|
|
|
|
Dark Angel
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
|
Aantal berichten: 195 | Lid sinds: 04-03-2003 | Geplaatst om: 22:28 - 04-03-2003
He, Harstikke bedankt voor je hulp en je snelle reactie! Ik heb het echt zo lang geprobeerd. Er zat ook geen handleiding ofzo bij, ik had er wel een boekje bij gekregen " Beginnen met de MAC". Daar stond ook niets bij, maar in ieder geval gedankt voor je reactie.
|
|
|
|
|
RVW
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 6671 | Lid sinds: 26-10-2002 | Geplaatst om: 22:32 - 04-03-2003
Graag gedaan! Gefeliciteerd met je aankoop trouwens! Verder geen problemen gehad met je Switch?
|
My new computer's got the clocks, it rocks! But it was obsolete before I opened the box. You say you've had your desktop for over a week? Throw that junk away, man, it's an antique! Your laptop is a month old? Well, that's great. If you could use a nice, heavy paperweight...
|
|
|
|
bartje
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 1413 | Lid sinds: 01-03-2003 | Geplaatst om: 22:36 - 04-03-2003
Hip Hip Hoera voor weer een switcher. Join the club Nu nog even switchen van Explorer naar Apple's eigen browser safari (zie de apple site). Plezier met je ibook
|
RapidNed : alles voor de nederlandstalige RapidWeavergebruiker !
|
|
|
|
Dark Angel
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
|
Aantal berichten: 195 | Lid sinds: 04-03-2003 | Geplaatst om: 22:40 - 04-03-2003
Bedankt, ik ben ook heel blij met de ibook. Ik heb niet echt problemen gehad met mijn switch. Ik gebruik hem nu vooral om Ghost Recon te spelen. Maar er waren wel een paar dingen die ik jammer vind. Zoals dat de ibook zo snel bekrast raakt, er was wel een mooi hoesje op de apple-site, maar die kon je niet bestellen. Maar als ik er voorzichtig mee doe dan gaat het wel. En ook vind ik hem een beetje traag met internet en ook reageert hij soms nog traag. Maar dat kan ook aan mijn mb ram liggen, ik heb nu 256 mb. Maar ik heb al gezocht in het forum en daar zie ik dat het minimum 2x zo veel is. Dat ga ik er dan zeker bij kopen. Ook heb ik er meteen Aiport Extreme bij gekocht en dat ik echt fantastisch, dat draadloos internet. Ik vond het ook makkelijk te installeren.
|
|
|
|
|
Dark Angel
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
|
Aantal berichten: 195 | Lid sinds: 04-03-2003 | Geplaatst om: 22:43 - 04-03-2003
 |
Citaat: bartje om 22:36, 4-03-2003
Nu nog even switchen van Explorer naar Apple's eigen browser safari (zie de apple site). |
 |
| Hoezo? Is safari beter dan Explorer? Is hij ook gratis te downloaden?
|
|
|
|
|
Giel
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde MacFreak Donateur
|
Aantal berichten: 766 | Lid sinds: 06-02-2002 | Geplaatst om: 22:43 - 04-03-2003
| Mischien ten overvloede, maar control-klik is hetzelfde als rechtsklik wat je op de pc gewend was. Als je een muis met twee knoppen hebt, is control klik hetzefde als rechtsklikken.
|
Een onderschrift kan best leuk zijn. Echt waar!
|
|
|
|
RVW
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 6671 | Lid sinds: 26-10-2002 | Geplaatst om: 22:47 - 04-03-2003
|
|
|
|
drib
Niet Aanwezig
Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 2626 | Lid sinds: 10-02-2003 | Geplaatst om: 22:47 - 04-03-2003
Dark Angel, dat je iBook niet zo snel aanvoelt is wel degelijk omdat je te weinig RAM hebt! Je zal een groot verschil merken als je er 128MB bijsteekt (256MB is nog beter natuurlijk). Gefeliciteerd met je aankoop!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|