|
|
|
|
Dark Angel
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
|
Aantal berichten: 195 | Lid sinds: 04-03-2003 | Geplaatst om: 22:59 - 04-03-2003
Als ik dan Safari heb gedownload, moet ik dan Explorer verwijderen? Zoja, hoe doe ik dat dan? Of komt hij gewoon samen met de andere programma's in de dock? En over het ram-geheugen, ik heb op een site gezien (ik kan nu ff niet op de naam komen), die verkocht ram-geheugen voor veel minder dan op de officiele apple-site. Is het dan slim om de goedkopere te kopen of is het verstandig om gewoon de ram die via apple verkocht wordt te kopen?
|
|
|
|
|
|
|
RVW
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 6671 | Lid sinds: 26-10-2002 | Geplaatst om: 23:05 - 04-03-2003
Apple is nogal duur met geheugen, dus je kan beter gewoon bij een Mac dealer geheugen bestellen. Veel goedkoper, en het werkt ook met je iBook. Kijk maar eens bij Mail-a-Mac: http://www.mailamac.nl/ Over Safari: je kunt die gewoon samen met IE op je Mac hebben staan, dat maakt niks uit. Je kan Camino en Mozilla er ook gewoon naast zetten en ze zelfs alle 4 tegelijkertijd gebruiken. Items in de Dock zetten doe je gewoon door het icoon van het programma naar de Dock te slepen, dat moet je dus wel zelf doen. Dingen uit de Dock verwijderen doe je door ze uit de Dock te slepen.
|
My new computer's got the clocks, it rocks! But it was obsolete before I opened the box. You say you've had your desktop for over a week? Throw that junk away, man, it's an antique! Your laptop is a month old? Well, that's great. If you could use a nice, heavy paperweight...
|
|
|
|
heuvelrach
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak! MacFreak Donateur
|
Aantal berichten: 3061 | Lid sinds: 12-10-2001 | Geplaatst om: 15:55 - 05-03-2003
| Een heel gemakkelijke manier om een icoon in je Dock te plaatsen is om terwijl het programma draait op het icoon te klikken en dan vast te houden. In het menuutje dat je dan krijgt staat o.a. 'permanent in Dock'. Als je die optie kiest, blijft het icoon in je Dock, ook na het sluiten van het programma. |
iMac alu 20", 2,4Ghz, 320 GB, 2GB, OS X 10.6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|