Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Vragen: Algemeen
         Problemen met inloggen
                sjonge wat moet ik nog een boel leren
Welkom bij Vragen: Algemeen 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met 1 pagina

Joop van Gemerden
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 563 | Lid sinds: 23-10-2002 | Geplaatst om: 11:27 - 31-03-2003
Ik kan niet meer in loggen sterker nog ik ben continu ingelogd. Ik heb op het rode ip linkje geklikt en voila joop is gewoon altijd ingelogd moet dit? is dit goed? of heb ik dat alleen maar weer? nou ja makkelijk is het wel.
Trouwens ik ben junior lid jawel 57 jaar oud en junior daar gaat ik eens ff over nadenken...

groet aan allen,

Joop.

oogappel
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 9225 | Lid sinds: 09-01-2003 | Geplaatst om: 11:38 - 31-03-2003
Als je eenmaal ingelogd bent slaat je browser een zogenaamde cookie op waardoor je altijd ingelogd bent. Hardstikke handig toch? Als je weer wilt uitloggen kan dat boven met het knopje uitloggen.

» www.oogappel.tv
» www.silentube.com
» www.notelly.tv

Leon
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
Aantal berichten: 10 | Lid sinds: 26-01-2010 | Geplaatst om: 11:47 - 31-03-2003
Hi Joop,

Zoals mijn overgrootmoeder (ze zou nu iets van 120 geweest zijn, en was dik in de 90 dat ze 'vertrok') altijd mompelde; "de duvel is oud, z'n moer nog ouder". In- en uitloggen kun je doen d.m.v. de meest linker button (tweede rij van bovenaf gezien). In principe hoef je niet uit te loggen als je altijd achter dezelfde machine zit. Zit je vaak achter een systeem waar meerdere mensen zitten, of bijvoorbeeld in een Internet cafe of bij iemand anders, dan wil ik je wel aanraden uit te loggen. Verder is het makkelijk om achter de eigen computer, zoals oogappel al zegt, altijd aangemeld te zijn.

Overigens, dat linkje met de tekst 'IP' is alleen voor beheerders. Dit is om het IP adres van een gebruiker te kunnen tonen. Dat is iets dat uiteraard niet iedereen hoeft te weten (vergelijk het een beetje met je huisadres, een IP adres geeft je fysieke plekje op het Internet weer).

En, voel je jezelf al weer helemaal jong met de tekst "Junior" onder de naam  

Joop van Gemerden
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 563 | Lid sinds: 23-10-2002 | Geplaatst om: 12:24 - 31-03-2003
Hallo,
Jong? ja maar dat heb ik eigenlijk altijd al DAT is 1 van de leuke dingen van de mens hij ziet zichzelve nooit oud anderen wel maar zich zelf niet grappig maar waar.
En dat met die koekjes snap ik nog niet helemaal maar volgens mij is het de eerste keer dat ik niet hoef in te loggen heeft dit iets te maken met mijn juniorschap?
Verder vind ik dit een leuke manier om van gedachten te kunnen wisselen zoals ik al eerder zei twee weten meer!

Groeten,

Joop.

toshy
Niet Aanwezig

Junior Lid
Aantal berichten: 45 | Lid sinds: 08-03-2003 | Geplaatst om: 14:38 - 31-03-2003
Reuzehandig dat uiloggen Leon. Tot nu toe was ik thuis altijd automatisch ingelogd en op kantoor bezocht ik het forum als guest omdat me dat beter leek (om geen sporen achter te laten voor eventuele andere gebruikers) Heb het in- en uitloggen nu eens uitgetest en het werkt perfect. Alweer iets bijgeleerd. thx

tosh

cr2r
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 150 | Lid sinds: 13-03-2003 | Geplaatst om: 09:22 - 10-04-2003
Hier wil ik even op inhaken...
- Ik kan namelijk niet inloggen!
- Hè? Hoe kun je dan in godsnaam reageren op het forum?
- Tja, dat weet ik niet, maar feit is, dat ik 10 x achter elkaar kan inloggen, maar dat in het hoofdscherm van het forum nog steeds de knop 'inloggen' staat i.p.v. 'uitloggen'. Nu gebruik ik het forum thuis en op het werk. Heeft het daarmee te maken?
Daarbij heb ik thuis de beschikking over andere emoticons dan op het werk (OS X vs. OS 9?).

The trouble with not asking for anything in return is that sometimes you don't get it...
-- (Terry Pratchett, Carpe Jugulum)

Leon
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
Aantal berichten: 10 | Lid sinds: 26-01-2010 | Geplaatst om: 10:31 - 10-04-2003
Cache clearen, cookies wissen en Safari niet gebruiken        

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met 1 pagina

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2013 - MacFreak® Interactive Media