Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Vragen: Desktop Video
         Ervaring met ondertitels bij iTunes films?

Welkom bij Vragen: Desktop Video 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met 1 pagina

Sander de Jong
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 234 | Lid sinds: 13-01-2005 | Geplaatst om: 09:50 - 15-10-2011
Ik lees in de recensies klachten over de ondertiteling bij iTunes koop/huur films: te klein, door elkaar, verkeerde timing.

Heeft iemand hier ervaring ermee? Hangt het ook nog van het apparaat af waar je de film op bekijkt? (TV, computer scherm,...)

Ziegler
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 3192 | Lid sinds: 06-10-2007 | Geplaatst om: 07:20 - 16-10-2011
Ik geef deze even een 'bump'. Het aanbod 'huur' begint vrij groot te worden, maar hoe zit dat met ondertitels?

Eigenlijk al lid sinds 3-3-2002. www.last.fm/user/skrutinizert

Lumcati
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
Aantal berichten: 4 | Lid sinds: 16-10-2011 | Geplaatst om: 17:35 - 16-10-2011
Blijkbaar zijn er geen ondertitels, moet je hier iets apart voor instellen of kan dit op een andere manier opgelost worden.

W van de Wiel
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 463 | Lid sinds: 27-08-2002 | Geplaatst om: 20:23 - 01-11-2011
Waarom worden films niet standaard getoont met ondetitels in Nederland en Belgie?

Het is n.l. vreemd dat sommige films wel met ondertiteling te krijgen zijn terwijl er ook zijn zonder!
Is dit beleid, afspraak, heeft het met rechten te maken?

En hoe zit dat in Duitsland? Met alle respect; in Duitsland worden de meeste film nagesynchroniseerd.
Kan me dus bijna niet voorstellen dat ze daar nu verplicht zijn een Engels gesproken film te kijken.

....a better way of life
Marillion

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met 1 pagina

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media