Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Vragen: Desktop Video
         DVD+RW op Dual G5

Welkom bij Vragen: Desktop Video 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met 1 pagina

SponZz
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 245 | Lid sinds: 09-04-2003 | Geplaatst om: 22:21 - 20-11-2003
Ik ben er zojuist achtergekomen dat het geen probleem is op mijn nieuwe G5 '+DVD's' te branden, terwijl ik had gelezen dat dit door Apple in de firmware van de Superdrive was geblokkeerd.
Dit komt mij zeer goed uit daar mijn DVD-speler alleen '+schijven' kan afspelen!   

If I'm a figment of your imagination, who are you?

MacMark
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 153 | Lid sinds: 07-12-2002 | Geplaatst om: 22:37 - 20-11-2003
Heb je toevallig ge-update naar Panther. Ik heb geloof ik ergens gelezen dat Apple deze (softwarematige) blokkade zou gaan opheffen. Blijkbaar dus.

In ieder geval, veel plezier ermee    

An Apple a day, keeps the doctor away

drib
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2626 | Lid sinds: 10-02-2003 | Geplaatst om: 22:45 - 20-11-2003
Denk dat het door Apple alleen in de iApps geblokkeerd is, en dus niet in 3th party software als Toast ed. Probeer het maar eens in de Finder, denk dat het dan niet gaat lukken.

SponZz
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 245 | Lid sinds: 09-04-2003 | Geplaatst om: 23:08 - 20-11-2003
Mijn Dual G5 heb ik met Panther voorgeïnstaleerd ontvangen, de Iaps en finder ondersteunen inderdaad nog geen + schijven, maar het schijnt dat als je op het voor het branden een '-schijf' voor een '+schijf' vervangt dat het toch moet werken.
Ik zal het morgen wel eens uitproberen (ik had maar een +schijf voor de test).

If I'm a figment of your imagination, who are you?

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met 1 pagina

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media