Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Vragen: Desktop Video
         Intro van Journaal gebruiken

Welkom bij Vragen: Desktop Video 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 ]   

KarelWillem
Niet Aanwezig

Account inactief
Aantal berichten: 3816 | Lid sinds: 16-02-2002 | Geplaatst om: 16:21 - 01-12-2003
[off-topic]
Je kijgt met een DV-widget toch geen Video-in???
Een DV-widget zorgt er voor dat je niet alleen dv-out, maar ook dv-in hebt (met de firewire kabel dus).
Hoeveel videorecorders hebben firewire? Die van mij niet hoor!

Bovendien kost een dv-widget meer dan een digitaal-analoog converter en vervalt de garantie van je videocamera als je er mee gaat lopen klooien. Praten we nog even niet over het feit dat niet iedere videocamera met een widget is te bewerken.
[/off-topic]

Zet eens een tentje op.
---
iMac G5 1.8 20" - Powerbook G3/400 - Color Classic - Classic - iPod Photo 30Gb - www.etak.tk

Macsel
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2176 | Lid sinds: 19-10-2003 | Geplaatst om: 16:27 - 01-12-2003
[off topic] Hmmm, typisch draadje dit. Volgens mij is de starter z'n probleem opgelost maar de posts gaan vrolijk door, maar ik snap eigenlijk niet op basis waarvan, maar ja wel grappig [/off topic]

Mac mini | intel iMac | vintage iPad (1st g) | new iPhone (4S) | Airport extreme / express | business: 15" MBP | 24" LED monitor

Powerbooky
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2020 | Lid sinds: 28-04-2003 | Geplaatst om: 00:46 - 02-12-2003

Citaat: Macsel om 16:27, 1-12-2003
[off topic] Hmmm, typisch draadje dit. Volgens mij is de starter z'n probleem opgelost maar de posts gaan vrolijk door, maar ik snap eigenlijk niet op basis waarvan, maar ja wel grappig [/off topic]

Klopt... ik had wat posts weer verwijderd omdat daar links in stonden naar originele Journaal leaders.
Inmiddels heeft hij z'n clipjes idd. De links werken overigens ook niet meer...

Smart people usually do their things on a Mac!  PowerMac dual G4 1GHz | Powerbook Ti G4 1GHz | MacPro 8 cpu 3GHz | 2 TB Drobo DAS
NPO | NOS | Technicolor NL | DutchView

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media