Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Vragen: Desktop Audio
         iTunes Match

Welkom bij Vragen: Desktop Audio 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met 1 pagina

grootart
Niet Aanwezig

Junior Lid
Aantal berichten: 36 | Lid sinds: 06-05-2004 | Geplaatst om: 12:19 - 18-01-2012
Voordat ik ook mijn muziek aan ICloud verbind, heb ik nog wat levende vragen.
Mijn situatie is als volgt: Centraal functioneert in mijn huis een Mac Pro met een 2.66 GHZ Quad-Core Xeon processor. Daaraan is ook Apple TV verbonden. Daarmee wordt mijn huiskamer bedient.Helderheid wil ik graag of mijn muziek bij het matchen nu op mijn schijf blijft staan of niet. Ook met toekomstige downloads.

Zo ja, betekent dat dan ook dat als ik mijn muziek wil beluisteren op mijn Iphone, deze niet niet alleen wordt gestremde, maar tegelijk gedownload. De hoeveelheid muziek op mijn computer is natuurlijk veel te veel voor de mogelijkheden op een IPhone of IPad.

Dan doet de vraag zich voor of de Apple TV ook met de Cloud gaat functioneren. Als dat zo is dan is er de mogelijkheid dat muziek welke niet in ITunes bekend is, ook niet meer benaderbaar zou worden. Kortom, hoe staat het opslag versus streaming en Apple TV.

Esquare
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 6303 | Lid sinds: 01-04-2007 | Geplaatst om: 14:27 - 18-01-2012
1. Ja.
2. Ja, maar met beleid. Weinig beluisterde tracks, c.q. de eerst toegevoegde, worden automatisch verwijderd.
3. Apple TV kan zowel de muziek in iCloud benaderen als de tracks die fysiek in iTunes staan.

Probleem? Check eerst je harde schijf met Schijfhulpprogramma en SMART Utility (http://tinyurl.com/SMARTUtility).
En kijk ook eens op: discussions.apple.commacosxhints.comthexlab.com.
(En als je problemen wilt, probeer dan: CleanMyMac, Onyx, MacKeeper, Xslimmer of Monolingual...!)

Steve Hofkens
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 103 | Lid sinds: 11-05-2011 | Geplaatst om: 16:35 - 18-01-2012
Voor de iPad of iPhone worden deze alleen gedownload wanneer je ze wilt afspelen , ze zijn echter wel zichtbaar in uw nummers , er staat dan een wolkje bij. (als ze in uw afspeellijsten voorkomen worden deze echter wel automatisch mee gedownload  dus eerst uw afspeellijsten zodanig maken dat niet alle muziek hierin staat vb. enkel de goei en meest beluisterde)
wanneer U bevoordeeld op uw mac of pc (na het matchen) uw nummers verwijderd kun je ze allemaal terug downloaden. (opgepast!!! eigen onbekende nummers uploaden kost 24€/jaar)

iPhone 4g , iPad 2 , iMac 27" i7 3,4Ghz 16GB ssd 250GB hdd 1T, Time Capsule 2GB , Apple TV2

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met 1 pagina

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media