Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Tweedehands: Aangeboden (alleen voor particulieren)
         MacBook Pro 15.4 Retina mid 2014 zgan zonder gebruikssporen

Welkom bij Tweedehands: Aangeboden (alleen voor particulieren) 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met 1 pagina

JosephJaafar
Niet Aanwezig

Junior Lid
Aantal berichten: 30 | Lid sinds: 14-06-2017 | Geplaatst om: 16:28 - 23-08-2017
Beste Lezer/geďnteresseerde

Met veel pijn in mijn hart bied ik mijn MacBook Pro Retina 15,4 aan. Ik wil mijn lieftallige MacBook Pro Retina verkopen in verband met aanschaf van iMac. De MacBook Pro Retina is op 3 oktober 2014 gekocht bij iCentre Dordrecht. iCentre bied er 3 jaar garantie op. Dus er zit nog garantie tot 3 oktober 2017. Ik ben de 1ste trotse eigenaar van de Mac en ben de afgelopen jaren ontzettend zuinig mee geweest. De papieren, bon, doos en kabels zijn allemaal aanwezig. In andere woorden helemaal compleet.

MacBook Pro is ook heel weinig gebruikt, in verband met dat Ik zit meestal op mijn iPad Pro of iPhone zit. Daarnaast heeft mijn MacBook Pro ook krachtig specificatie en had een waarde van €2.020 in 2014. Een complete set. Momenteel vraag ik €1200 voor de complete set. De volgende items zitten in de set:

1. MacBook Pro plus de doos en bon
2. Clean installatie van een gewenste OS X 
3. Garantie bij iCentre tot 3-Oktober-2017
4. Geen elke gebruikssporen

Alles bij elkaar heeft een waarde van €1400,- maar voor een bedrag van €1200 is het voor u. Dit is beest van een laptop voor weinig geld. Er is een foto gemaakt van de specificatie van de MacBook Pro, maar ik zal het nogmaals hieronder beschrijven:

MacBook Pro (Retina, 15-inch, Mid 2014)
2,2 GHz Intel Quad Core i7 Turbo Boost tot 3,4 GHZ
16 GB 1600 MHz DDR3
Intel Iris Pro 1536 MB
Retina 15,4-inch (2880 x 1800)
251 GB Flash-opslag (sneller dan de normale SSD)

U kunt de MacBook Pro zelf werkend komen uitproberen. De batterij gaat super lang mee. Als je werkt met Pages, Numbers of Keynote kan je met een volle opgeladen batterij maar liefst 19 a 20 uur mee. Alles samengevat: een top beest (ZGAN MacBook Pro Retina) voor weinig geld.

Bij interesse graag een PM. u krijgt binnen z.s.m een antwoord.

(Bewerkt door JosephJaafar om 19:27, 7-09-2017)

Live is evil, just spell backwards

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met 1 pagina

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2013 - MacFreak® Interactive Media