|
|
|
|
Robert
Niet Aanwezig

Redactielid
|
Aantal berichten: 20759 | Lid sinds: 11-11-2003 | Geplaatst om: 10:56 - 21-06-2010
 Het gerucht dat de iPhone in Nederland in de toekomst bij een andere provider dan T-Mobile te koop zal zijn komt van tijd tot tijd weer voorbij. Maar inmiddels is de kans wel toegenomen dat dit ook echt zal gan gebeuren, want inmiddels laat Apple het business-model waarbij maar voor één provider gekozen wordt in steeds meer landen los. Daarom leek het ook de moeite om te vermelden dat iPhoneclub.nl meldt dat Vodafone eerst de iPhone 3GS op de markt zal brengen en daarna de iPhone 4. Opvallend aan dat 'nieuws' is eigenlijk dat de constructie die daarbij gekozen zou zijn er een is die al veel langer bestaat. Namelijk een externe partij (i-Voordeel.nl) gaat de telefoons aanbieden met Vodafone abonnementen. En aangezien de iPhone allang in Nederland te verkrijgen is met abonnementen van andere partijen via zulke winkels, lijkt het nieuws eigenlijk niet zo nieuw te zijn. Het grote verschil in dit geval is dat er ook daadwerkelijk een deal is tussen i-Voordeel en Vodafone, maar het lijkt ons dat het voor de consument uiteindelijk neerkomt op de situatie die nu ook al min of meer bestaat.
|
Robert is van beroep fotograaf. Kijk hier voor zijn website in beweging.
|
|
|
|
lutewizzard
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 551 | Lid sinds: 25-05-2006 | Geplaatst om: 11:11 - 21-06-2010
Hoe goed is de dekking van Vodaphone in vergelijking met T-Mobile en KPN? Weet iemand dat? |
Doctor's orders after virus attack: Close Windows, use Apples! www.speeltuygh.com iMac 24"C2D 2,8/4Gb/2TB, mac-mini C2D 1,83/4GB/250GB/combo, Blackbook CD 2Ghz/2GB/160GB/SD, iPod Nano 8GB, iPhone 4, Macbook Air 13" i5 1.7/4GB/256SSD
|
|
|
|
joram
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 7822 | Lid sinds: 19-02-2004 | Geplaatst om: 11:18 - 21-06-2010
Wel goed hoor, maar Vodafone moet nog wel hun netwerk aanpassen zodat je ook Live Voicemail kan gebruiken. En da's toch wel een functie die hoort te werken als je een iPhone hebt denk ik :-) De enige 2 punt(jes) waar ik bij Vodafone nog mee zit zijn; - De prijs. Een normale prijs (zonder de 50% korting) is ±35,- voor het basis abonnement... da's toch weer wat duurder dan het T-Mobile abonnement - Het netwerk. Als er inderdaad zoveel mensen naar Vodafone verhuizen met een iPhone, krijgen ze dan niet wéér problemen met hun netwerk? Ze hebben dit jaar een paar probleempjes gehad met hun netwerk, en als je een stroom smartphone gebruikers krijgt die volop gebruik maken van 3G, dan zou 't me niets verbazen dat de problemen die we eerder bij T-Mobile zagen, ook krijgen bij Vodafone. Mvg, Joram |
- iMac 21.5" - i3 3.2Ghz - 12GB ram - 1TB HD & 128GB SSD+Optibay - Ati 5670 512MB - Apple TV 2, jailbreaked met Seasonpass & ATV Flash / iPhone4 16GB Black
|
|
|
|
Efefes
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 1522 | Lid sinds: 17-03-2004 | Geplaatst om: 11:36 - 21-06-2010
Tav de prijs: ik denk dat mensen zich vaak blindstaren op de prijs van het abonnement en dat is op zich prima als je belgedrag exact past (NL, buitenland, aantal minuten, SMS etc) op de aangeboden bundels. Als je echter veel belt of andere diensten gebruikt is de prijs van het abonnement van ondergeschikt belang en moet je kijken naar de kosten van die extra diensten. In mijn geval was bijvoorbeeld het los aanschaffen van een iPhone simlockvrij met een Vodafone abonnement vele malen voordeliger dan gebruik maken van de T-mobile bundels. Binnen 1 jaar had ik de losse iPhone al "terugverdiend" (nog los van het feit dat ik met T-mobile geen bereik heb terwijl ik met Vodafone nog nooit problemen heb gehad en ik daarnaast weiger om mee te werken aan koppelverkoop) Live Voicemail is iets waar ik persoonlijk trouwens ook helemaal niet op zit te wachten. |
|
|
|
|
joram
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 7822 | Lid sinds: 19-02-2004 | Geplaatst om: 12:06 - 21-06-2010
Daar zit inderdaad wel wat in voor mensen die wat meer bellen Maar er zijn een hoop mensen die als ze geluk hebben hun bundel van 30 euro bij T-Mobile opbellen (was daar een paar jaar geleden niet eens een testje van toevallig?). Ik gebruik Live Voicemail ook niet bijzonder vaak... liever krijg ik helemaal geen voicemail en bellen ze gewoon terug, hehe. Maar die keren dát ik 't gebruik ben ik dankbaar dat het gewoon werkt. Het geram op knopjes om één voicemailberichtje te kunnen beluisteren vind ik veel minder prettig dan overzichtelijk je voicemail met 1 druk op de knop kunnen bekijken en weggooien :-) |
- iMac 21.5" - i3 3.2Ghz - 12GB ram - 1TB HD & 128GB SSD+Optibay - Ati 5670 512MB - Apple TV 2, jailbreaked met Seasonpass & ATV Flash / iPhone4 16GB Black
|
|
|
|
Gewist lid
Niet Aanwezig
Gewist
|
Aantal berichten: n.v.t. | Lid sinds: Niet Beschikbaar | Geplaatst om: 12:52 - 21-06-2010
Je bedoelt Visual Voicemail |
|
|
|
|
Robert
Niet Aanwezig

Redactielid
|
Aantal berichten: 20759 | Lid sinds: 11-11-2003 | Geplaatst om: 12:57 - 21-06-2010
| En hier kan je bij Apple meer lezen over Visual Voicemail. Mocht Vodafone inderdaad Visual Voicemail gaan krijgen dan zouden ze wel officieel provider zijn en was er inderdaad ook echt nieuws. Maar waarom zouden ze dan zo'n vreemde constructie gebruiken, alleen maar voor de overbruggingstijd? We'll see... |
Robert is van beroep fotograaf. Kijk hier voor zijn website in beweging.
|
|
|
|
Roy776
Niet Aanwezig

Gevorderd Lid
|
Aantal berichten: 75 | Lid sinds: 17-08-2007 | Geplaatst om: 14:07 - 21-06-2010
Het zal wel beter zijn als Vodafone of KPN de IPhone mogen gaan leveren. Ik werk dagelijks in een telecom zaak, en wij horen genoeg over diverse providers Voornamelijk in de uithoeken van Nederlands, maar ook delen van Amsterdam of Utrecht schijnt dra-ma te zijn met T-Mobile. Vodafone en KPN hebben gewoon de beste dekking in NL. Vodafone wereldwijd. Ook heeft vodafone bij ons (Noord-Holland) het snelste internet tov KPN. Maar voornamelijk bij de kust is KPN weer beter dan KPN.. Plaatsen als Heerhugowaard, Langedijk, Schagen, Wieringerwaard, laat staan Den Helder hebben gewoon geen 3G dekking.... Ik ben benieuwd. Qua bundels ontlopen ze elkaar niet veel hoor. Bij Vodafone krijg je nu 12 maanden 50% koring op de bundel (bel+sms+web), dan ben je zelfs nog goedkoper uit, dan een bundel zonder web.. Wat wij horen is dat veel mensen de I-abonnementen van T-Mobile vervelend vinden. 150 bel minuten EN 150 SMSjes en internet voor 30,-. Veel hebben aan bel minuten te veel, maar smsjes te kort. Wat gaan ze doen: Eindeloos SMS nemen. Dan ben je dus goedkoper bij Vodafone. Maar goed, we zullen het maar af moeten wachten, want ik heb het afgelopen jaar al genoeg gehoord dat dan weer die, dan die, en dan weer die provider een IPhone ging leveren.. :-)
|
Imac 2,4Ghz, 3GB Ram, 250GB HDD. I-Phone 3GS White 16GB
|
|
|
|
Toco
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 3424 | Lid sinds: 03-02-2004 | Geplaatst om: 14:34 - 21-06-2010
Het maakt mij niets uit. Wij hebben twee iPhones 3G wonen en werken in centrum amsterdam en omstreken en hebben eigenlijk nooit iets te klagen. Zelfs in de metro (onder de grond) is het bereik prima en dit soort fora's zijn ook daar op zich prima te bezoeken. Kortom, voor mij (en de andere 15 iPhones in het pand (op 30 medewerkers )) is het gewoon een kwestie van afwachten wie de iPhone 4G als eerste verkoopt, dan gaan we daar naar toe. |
1 NAS wil ik niet, ik wil op NAS-1.
|
|
|
|
MacFrankie
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 5816 | Lid sinds: 09-02-2004 | Geplaatst om: 14:50 - 21-06-2010
 |
Citaat: Toco om 14:34, 21-06-2010 ... en dit soort fora's ... |
 |
| Meervoud van forum is fora... |
Op mijn werk heb ik al Windows, thuis wil ik geen systeembeheerder meer zijn!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|